ქართული Русский English

კავშირგაბმულობა, ოპერატორები - ვაკანსიები

ვაკანსიების ძებნა
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო KSA Capital Group
ვაკანსია თბილისში ქოლ ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. ️ ასაკი 18-30 ️ ინგლისურის ცოდნა(მინ. B2) ან გერმანული(მინ. A2) ანაზღაურება: con-300$ (დოლარი) + ბონუსები Ret-500$ (დოლარი) + 8% სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი(10-დან 7-მდე) ⏱1სთ შესვენება ანაზღაურებადი სტაჟირება ( ტრენინგის დრო 2 სთ- ანაზღაურებადი 25ლ )
09.08.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: 599895968
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო KSA Capital Group
ვაკანსია თბილისში ქოლ ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. ️ ასაკი 18-30 ️ ინგლისურის ცოდნა(მინ. B2) ან გერმანული(მინ. A2) ანაზღაურება: con-300$ (დოლარი) + ბონუსები Ret-500$ (დოლარი) + 8% სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი(10-დან 7-მდე) ⏱1სთ შესვენება ანაზღაურებადი სტაჟირება ( ტრენინგის დრო 2 სთ- ანაზღაურებადი 25ლ )
05.08.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: 599895968
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
Eurasia Group LLC
Location: Tbilisi Job Title: English Speaking Customer Services Telephone operative Company: Eurasia Group 3 positions available starting around the date of the 1st of September or slightly earlier. We require an experienced customer service telephone handler to be apart of our team to help assist members of the public over the phone, email and web-chat. The right candidate must have Excellent english speaking skills and be able to give examples of experience and handling calls / complaints effectively. You will be providing quotes and good customer services when answering FAQs. Knowledge of vehicles will be beneficial however not essential. If you think you are happy to help others and are eager to learn, please do not hesitate to get in touch. Requirements: — Excellent verbal communication skills in English — Excellant multitasking and typing skills. — Technically minded so you will be able to learn systems fast — Experience in complaints will be required — Knowledge of how vehicles work is an advantage not a must — Self-managing - you get on with your job — Able to adapt to a fast working environment Main Duties and Responsibilities: Answering questions and providing quotes via email, calls and web-chat Handling calls in a professional manor Calling customers for feedback Establish, develop and maintain a positive business and customer relationship We offer: — Attractive salary of 2000GEL — Positive working atmosphere in a motivated team — Attractive Working rota Work Schedule September 21 - October 21 11:30 - 20:30 Monday to Friday November 21 12:30 - 21:30 Monday to Friday Work Schedule between December 21 - 27th March 22 12:30 - 21:30 Monday to Friday 1 in 4 weeks 12:30 - 21:30 Monday to Thursday 13:00 - 20:00 Saturday 28th March 2022 - 31st October 2022 11:30-20:30 Monday to Fridays and 12:00 - 19:00 Saturdays (1 in 4 weeks) If you are the person we are looking for, get in touch and email you CV and contact details to hr@goego.co.uk we would love to share what we are building and how you can be a part of that. Please indicate in the subject field the position You`re applying for.
03.08.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო KSA Capital Group
მოგესალმებით თბილისში) გაყიდვების ოფისს ესაჭიროება ქოლ-ცენტრის ოპერატორი , თუ იცით ინგლისური ან გერმანული ენა სასაუბრო დონეზე მომწერეთ<3 ⏳ პირობები: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით (10:00-19:00) 1⏱ შესვენება ანაზღაურება: ფიქსირებული con: 300$(დოლარი) + (ბონუსები) ფიქსირებული ret: 500$( დოლარი) + 8%
02.08.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: 599895968
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო KSA Capital Group
გაყიდვების ოფისს ესაჭიროება ქოლ-ცენტრის ოპერატორი , აუცილებელი: ინგლისური ან გერმანული ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა. 18-30წლამდე პირებისათვის პირობები: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით (10:00-19:00) 1⏱ შესვენება
02.08.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: 599895968
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
new auto motors
პასუხისმგებლობები: შემოსული სატელეფონო ზარების პასუხი; მომხმარებელთან ურთიერთობა (ტელეფონის საშუალებით მომხმარებელთან უზურნველყოფა საჭირო ინფორმაციით); სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობა მოთხოვნის შესაბამისად. მოთხოვნები: 1 წლიანი გამოცდილება; კომპიუტერთან მუშაობის უნარი (Windows, Word, Ecxell ); დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; კომუნიკაბელურობა,ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლოსბის გრძნობა; გამართული მეტყველება. სამუშაო განაკვეთი: სრული 10-საათიდან 19-საათამდე შაბათის ჩათვლით, კვირა-დასვენება
22.06.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: 579707676
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "საოჯახო ბიბლიოთეკა" გთავაზობთ ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. სამუშაო პირობები: — სამუშაო ადგილი: თბილისი, დავით გურამიშვილის 64 (ღრმაღელის მეტროსთან) — სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი- პარასკვევი (11სთ - 19 ს) შაბათი (11 სთ - 17 სთ) — ანაზღაურება: ფიქსირებული რთი პროექტის რეალიზაციიდან ცალ წიგნზე 20 (ოცი) ლარი ხელზე ასაღები; მეორე პროექტის რეალიზაციიდან ცალ წიგნზე 13 (ცამეტი) ლარი ხელზე ასაღები; ძირითადი მოვალეობები: — მომხმარებლებთან სატელეფონო ზარების განხორციელება — კომპანიის პროდუქტის შეთავაზება და გაყიდვა. ძირითადი მოთხოვნები: — გამართული კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი ქართულ ენაზე — სასურველია რუსული და ინგლისურის ცოდნა. — სასურველია აღნიშნულ პოზიციაზე გამოცდილება. აუცილებელი უნარჩვევები და პიროვნული მახასიათებლები: — წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი. — დროის ეფექტური მართვის უნარი. — გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარი. ჩვენ გთავაზობთ: — ბაზარზე კონკურენტულ სახელფასო და საბონუსე სისტემას. — მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ სამუშაო გარემოს. — კარიერული წინსვლის შესაძლებლობებს. დაინტერესებულმა კანდიდატებმა თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: info@biblioteka.ge | hr@biblioteka.ge კანდიდატები შემდეგ ეტამპზე დაბარებულები იქნებიან მიღებული განაცხადებებიდან 7 დღის ვადაში.
09.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ცნობილი ბრენდის ონლაინ მაღაზია აცხადებს ვაკანსიას კლიენტებთან ურთიერთობის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — სოციალური მედიის საშუალებით შემოსულ კითხვებზე პასუხი — შემომავალ სატელეფონო ზარებზე პასუხი — ონლაინ მაღაზიის კონტენტთან მუშაობა — მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვასა და განხორციელებაში მონაწილეობის მიღება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება შესაბამისი მიმართულებით(ბიზნესი, მარკეტინგი) — საოფისე პროგრამების ცოდნა — ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა — სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები: — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა — თვითმოტივაცია — გამართული მეტყველების უნარი — დეტალებზე ორიენტირებულობა და თვითორგანიზების უნარი — სტრესული სიტუაციებთან დამოუკიდებლად გამკლავების უნარი სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება: — სამუშაო ადგილი: თბილისი. ბელიაშვილის ქ. — სტანდარტული სამუშაო გრაფიკი: 5 სამუშაო დღე კვირაში. — ანაზღაურება კვალიფიკაციიდან და გამოცდილებიდან გამომდინარე. — გამოსაცდელი ვადა: 1 თვე (ანაზღაურებადი) დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV და ფეისბუქ გვერდის მისამართი 6 მარტის ჩათვლით, შემდეგ მისამართზე: sales@philips.ge და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან გისურვებთ წარმატებას!
07.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო 07.02.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ინტერნეტ მაღაზია აცხადებს ვაკანსიას საწყობის ადმინისტრატორის პოზიციაზე. "ძირითადი მოვალეობები: — ფეისბუქ გვერდზე შემოსულ შეტყობინებებზე პასუხი — სატელეფონო ზარებზე პასუხი/შეკვეთების მიღება — შემოსული შეკვეთების შეფუთვა/კურიერზე გადაცემა — საწყობში არსებული ნივთების გადათვლა/აღრიცხვა (კვირაში ერთხელ) — პროდუქციის ფოტოებზე ფასების დაწერა (კვირაში ერთხელ) სავალდებულო მოთხოვნები: — ნამუშევარი გქონდეთ Microsoft Excel და Word პროგრამებში — გქონდეთ Facebook და სხვა სოციალური აპლიკაციების გამოყენების გამოცდილება — კარგად იცოდეთ "ვინდოუსი" და ერკვეოდეთ Google Chrome-ის ბრაუზერის გამოყენებაში — შეგეძლოთ საოფისე ტექნიკის გამოყენება, მაგალითად პრინტერის და ა.შ. — შეგეძლოთ დამოუკიდებლად გადაწყვეტილებების მიღება სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება: — ზოგ დღეებში 9:30 საათიდან 17:00 საათამდე — ზოგ დღეებში 9:30 საათიდან 15:00 საათამდე — კვირაში ერთი დღე დასვენება ანაზღაურება პირველი 3 თვე: თვეში 400 ლარი (როგორც პრაქტიკანტი) ანაზღაურება 3 თვის შემდეგ: თვეში 500 ლარი + საბონუსე სისტემაში მონაწილეობა ზოგადი ინფორმაცია: ინტერნეტ მაღაზიის პროდუქცია მოიცავს აქსესუარებს, ბიჟუტერიას, საათებს. ოფისი მდებარეობს ცოტნე დადიანის ქუჩაზე. გამოგზავნეთ CV ჩვენს ელექტრონულ მისამართზე: sufrgeorgia@gmail.com
07.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
საერთაშორისო ფინანსურ-ტექნოლოგიური კომპანია "ვოლიფეი" (https://wallypay.eu) ეძებს მოტივირებულ ახალგაზრდებს, რომლებსაც სურთ და შეუძლიათ მოკლე ვადაში შეიქმნან მაღალანაზღაურებადი პროფესიული კარიერა გაყიდვების მიმართულებით. რა მოვალეობები ექნება გაყიდვების კონსულტანტს? — პოტენციური მომხმარებლისთვის პროდუქტის გაცნობა — არსებული მომხმარებლისთვის პროდუქტის მახასიათებლების და ბენეფიტების გაცნობა — პარტნიორი კომპანიის საინფორმაციო კუთხით მხარდაჭერა — მომხმარებლებთან კომუნიკაცია და მათგან უკუკავშირის მიღება. რა უნარები უნდა ჰქონდეს საუკეთესო გაყიდვების კონსულტანტს? — გაყიდვებში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; — ფინანსური სექტორში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად; — მომხმარებლებისთვის პროდუქტის პრეზენტაციის უნარი; — ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი; — მოკლევადიან რეჟიმში სხვადასხვა საკითხებზე ერთდროული მუშაობის უნარი; — ლოიალური, დადებითი და მოტივირებული; — მიზანმიმართული და შედეგზე ორიენტირებული; — დეტალებზე ორიენტირებული; — პროგრესულად მოაზროვნე; — შრომისმოყვარე; — კომუნიკაბელური; — სიახლეების ათვისების უნარი. ანაზღაურება: ფიქსირებულ ხელფასს + ბონუსი. სამუშაო გრაფიკი: ცვლადი. დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: contact@wallypay.eu. სათაურის ველში მიუთითეთ "გაყიდვების კონსულტანტი" და რეგიონი. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან, რომლებიც შემდეგ ეტაპზე გაივლიან ონლაინ გასაუბრებას. გისურვებთ წარმატებას!
04.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

მომხმარებლები

გსურთ თქვენი რეზიუმეს განთავსება აქ? პროფილის შექმნა
დისტანციური მუშაობა
კომპანიის ლოგო 15.01.2021
დისტანციური მუშაობა
კომპანიის ლოგო 09.01.2021
1