ქართული Русский English

კავშირგაბმულობა, ოპერატორები - ვაკანსიები - თბილისი

ვაკანსიების ძებნა
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "საოჯახო ბიბლიოთეკა" გთავაზობთ ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. სამუშაო პირობები: — სამუშაო ადგილი: თბილისი, დავით გურამიშვილის 64 (ღრმაღელის მეტროსთან) — სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი- პარასკვევი (11სთ - 19 ს) შაბათი (11 სთ - 17 სთ) — ანაზღაურება: ფიქსირებული რთი პროექტის რეალიზაციიდან ცალ წიგნზე 20 (ოცი) ლარი ხელზე ასაღები; მეორე პროექტის რეალიზაციიდან ცალ წიგნზე 13 (ცამეტი) ლარი ხელზე ასაღები; ძირითადი მოვალეობები: — მომხმარებლებთან სატელეფონო ზარების განხორციელება — კომპანიის პროდუქტის შეთავაზება და გაყიდვა. ძირითადი მოთხოვნები: — გამართული კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი ქართულ ენაზე — სასურველია რუსული და ინგლისურის ცოდნა. — სასურველია აღნიშნულ პოზიციაზე გამოცდილება. აუცილებელი უნარჩვევები და პიროვნული მახასიათებლები: — წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი. — დროის ეფექტური მართვის უნარი. — გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარი. ჩვენ გთავაზობთ: — ბაზარზე კონკურენტულ სახელფასო და საბონუსე სისტემას. — მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ სამუშაო გარემოს. — კარიერული წინსვლის შესაძლებლობებს. დაინტერესებულმა კანდიდატებმა თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: info@biblioteka.ge | hr@biblioteka.ge კანდიდატები შემდეგ ეტამპზე დაბარებულები იქნებიან მიღებული განაცხადებებიდან 7 დღის ვადაში.
09.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ცნობილი ბრენდის ონლაინ მაღაზია აცხადებს ვაკანსიას კლიენტებთან ურთიერთობის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — სოციალური მედიის საშუალებით შემოსულ კითხვებზე პასუხი — შემომავალ სატელეფონო ზარებზე პასუხი — ონლაინ მაღაზიის კონტენტთან მუშაობა — მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვასა და განხორციელებაში მონაწილეობის მიღება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება შესაბამისი მიმართულებით(ბიზნესი, მარკეტინგი) — საოფისე პროგრამების ცოდნა — ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა — სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები: — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა — თვითმოტივაცია — გამართული მეტყველების უნარი — დეტალებზე ორიენტირებულობა და თვითორგანიზების უნარი — სტრესული სიტუაციებთან დამოუკიდებლად გამკლავების უნარი სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება: — სამუშაო ადგილი: თბილისი. ბელიაშვილის ქ. — სტანდარტული სამუშაო გრაფიკი: 5 სამუშაო დღე კვირაში. — ანაზღაურება კვალიფიკაციიდან და გამოცდილებიდან გამომდინარე. — გამოსაცდელი ვადა: 1 თვე (ანაზღაურებადი) დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV და ფეისბუქ გვერდის მისამართი 6 მარტის ჩათვლით, შემდეგ მისამართზე: sales@philips.ge და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან გისურვებთ წარმატებას!
07.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო 07.02.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ინტერნეტ მაღაზია აცხადებს ვაკანსიას საწყობის ადმინისტრატორის პოზიციაზე. "ძირითადი მოვალეობები: — ფეისბუქ გვერდზე შემოსულ შეტყობინებებზე პასუხი — სატელეფონო ზარებზე პასუხი/შეკვეთების მიღება — შემოსული შეკვეთების შეფუთვა/კურიერზე გადაცემა — საწყობში არსებული ნივთების გადათვლა/აღრიცხვა (კვირაში ერთხელ) — პროდუქციის ფოტოებზე ფასების დაწერა (კვირაში ერთხელ) სავალდებულო მოთხოვნები: — ნამუშევარი გქონდეთ Microsoft Excel და Word პროგრამებში — გქონდეთ Facebook და სხვა სოციალური აპლიკაციების გამოყენების გამოცდილება — კარგად იცოდეთ "ვინდოუსი" და ერკვეოდეთ Google Chrome-ის ბრაუზერის გამოყენებაში — შეგეძლოთ საოფისე ტექნიკის გამოყენება, მაგალითად პრინტერის და ა.შ. — შეგეძლოთ დამოუკიდებლად გადაწყვეტილებების მიღება სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება: — ზოგ დღეებში 9:30 საათიდან 17:00 საათამდე — ზოგ დღეებში 9:30 საათიდან 15:00 საათამდე — კვირაში ერთი დღე დასვენება ანაზღაურება პირველი 3 თვე: თვეში 400 ლარი (როგორც პრაქტიკანტი) ანაზღაურება 3 თვის შემდეგ: თვეში 500 ლარი + საბონუსე სისტემაში მონაწილეობა ზოგადი ინფორმაცია: ინტერნეტ მაღაზიის პროდუქცია მოიცავს აქსესუარებს, ბიჟუტერიას, საათებს. ოფისი მდებარეობს ცოტნე დადიანის ქუჩაზე. გამოგზავნეთ CV ჩვენს ელექტრონულ მისამართზე: sufrgeorgia@gmail.com
07.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
საერთაშორისო ფინანსურ-ტექნოლოგიური კომპანია "ვოლიფეი" (https://wallypay.eu) ეძებს მოტივირებულ ახალგაზრდებს, რომლებსაც სურთ და შეუძლიათ მოკლე ვადაში შეიქმნან მაღალანაზღაურებადი პროფესიული კარიერა გაყიდვების მიმართულებით. რა მოვალეობები ექნება გაყიდვების კონსულტანტს? — პოტენციური მომხმარებლისთვის პროდუქტის გაცნობა — არსებული მომხმარებლისთვის პროდუქტის მახასიათებლების და ბენეფიტების გაცნობა — პარტნიორი კომპანიის საინფორმაციო კუთხით მხარდაჭერა — მომხმარებლებთან კომუნიკაცია და მათგან უკუკავშირის მიღება. რა უნარები უნდა ჰქონდეს საუკეთესო გაყიდვების კონსულტანტს? — გაყიდვებში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; — ფინანსური სექტორში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად; — მომხმარებლებისთვის პროდუქტის პრეზენტაციის უნარი; — ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი; — მოკლევადიან რეჟიმში სხვადასხვა საკითხებზე ერთდროული მუშაობის უნარი; — ლოიალური, დადებითი და მოტივირებული; — მიზანმიმართული და შედეგზე ორიენტირებული; — დეტალებზე ორიენტირებული; — პროგრესულად მოაზროვნე; — შრომისმოყვარე; — კომუნიკაბელური; — სიახლეების ათვისების უნარი. ანაზღაურება: ფიქსირებულ ხელფასს + ბონუსი. სამუშაო გრაფიკი: ცვლადი. დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: contact@wallypay.eu. სათაურის ველში მიუთითეთ "გაყიდვების კონსულტანტი" და რეგიონი. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან, რომლებიც შემდეგ ეტაპზე გაივლიან ონლაინ გასაუბრებას. გისურვებთ წარმატებას!
04.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
საინვესტიციო კომპანია "Helix Nebula Capital" აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთან ურთიერთობის ოპერატორის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — შემომავალი ზარების მიღება - პასუხის გაცემა და რეაგირება; — მომხმარებელთა კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა და მათთვის დეტალური ინფორმაციის მიწოდება; — მომხმარებელთა ინფორმირება კომპანიის მომსახურების ჩამონათვალზე და შესაბამისი ფასების მიწოდება; — საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება; — მომხმარებელთა ზარებზე პასუხი და ინფორმაციის დეტალურად მიღება. — მომხმარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა — მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა საკვალიფიკაციო მოთხოვნები — ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა; — რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად) — * საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel) — სასურველია მომსახურების სფეროს ქოლ-ცენტრში მუშაობის გამოცდილება. — მონაცემთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება აუცილებელი უნარები: — მოლაპარაკების წარმოების უნარი; — გუნდური მუშაობის უნარი; — პრობლემების მოგვარების უნარი; — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; — მიზანდასახულობა და განვითარების სურვილი. — კომუნიკაბელურობა და დამაჯერებლობა; — ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი; — ენერგიულობა და სისხარტე; — ორგანიზებული და პუნქტუალური; პირობები: — სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე; შაბათი 10:00 საათიდან 15:00 საათამდე — შესვენება: 1 საათი — ანაზღაურება: პირველი თვე - 400 ლარი, მეორე თვე - 400 ლარი + ბონუსი, მესამე თვიდან - 500 ლარი + ბონუსი ქვეყანაში შექმნილი ეპიდსიტუაციიდან გამომდინარე, სამუშაო პროცესი მიმდინარეობს დისტანციურად! დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: info@helixnebulacapital.com და სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.
03.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 03.02.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "მკითხველთა კლუბი" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. სამუშაო პირობები: — სამუშაო ადგილი: თბილისი, "ვარკეთილის მეტროს" მიმდებარე ტერიტორია / ნაკაშიძე ბოლქვაძის 13 — სამუშაო გრაფიკი: 10:00 სთ - 16:00 სთ / 16:00 სთ - 22:00 სთ( პანდემიის პირობებში 11სთ.დან 17სთ.მდე კომპანიია ტრანსპორტის უზრუნველყოფით) — სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით. — ანაზღაურება: ფიქსირებული + მზარდი ბონუსი (გეგმაზე მიბმული ფიქსირებული და ბონუსი. მინიმალური ფიქსირებული 300, 400, 500 ლარი + ბონუსი) ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: — მომხმარებლებთან სატელეფონო ზარების განხორციელება. — კომპანიის პროდუქტის შეთავაზება/გაყიდვა;(კერძოდ წიგნები, ხატები) — მომხმარებელთა ბაზის განვითარება; ძირითადი მოთხოვნები: — ქართულ ენაზე დახვეწილი მეტყველების უნარი; — საოფისე კომპიუტერულ პროგრამებში მუშაობის უნარი საბაზისო დონეზე; — უმაღლესი განათლება (სასურველია); — ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია) პიროვნული თვისებები: — მუშაობის მაღალი მოტივაცია; — დამარწმუნებელი კომუნიკაცია; — ასაკი 19-დან 50 წლამდე; დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: readersclub0001@gmail.com. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, და კონკრეტული მისამართი რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურისგანხილვა. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან განაცხადის მიღებიდან 10 დღის ვადაში. გისურვებთ წარმატებას!
03.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 25.01.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
მზარდი და განვითარებაზე ორიენტირებული კომპანია "ოდისეა" 2016 წლიდან პოზიციონირებს ბაზარზე. "ოდისეას" წამყვან ადგილს წიგნის სამომხმარებლო ბაზარზე განაპირობებს უნიკალური გამოცემების რეალიზება და მკითხველებისთვის საუკეთესო პირობების შეთავაზება ადგილზე მიტანის უფასო სერვისით. კომპანია ოდისეა აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. სამუშაო პირობები: — სამუშაო ადგილი: თბილისი, შანხაის/მედეა ჩახავას 9, მე 6 სართ. — სამუშაო გრაფიკი: 10:00 სთ - 16:00 სთ / 16:00 სთ - 22:00 სთ — სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით. — ანაზღაურებადი სტაჟირება: ორი თვე (პირველი თვე 300 ლარი, მეორე თვე 400 ლარი + ბონუსი). — ანაზღაურება: ფიქსირებული 500 ლარი + მზარდი ბონუსი. (გეგმაზე მიბმული ფიქსირებული და ბონუსი) — ჯანმრთელობის დაზღვევა. ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: — მომხმარებლებთან სატელეფონო ზარების განხორციელება. — კომპანიის პროდუქტის შეთავაზება/გაყიდვა; — მომხმარებელთა ბაზის განვითარება; ძირითადი მოთხოვნები: — ქართულ ენაზე დახვეწილი მეტყველების უნარი; — საოფისე კომპიუტერულ პროგრამებში მუშაობის უნარი საბაზისო დონეზე; — უმაღლესი განათლება (სასურველია); — ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია) პიროვნული თვისებები: — მუშაობის მაღალი მოტივაცია; — დამარწმუნებელი კომუნიკაცია; — ასაკი: 20-დან 50 წლამდე. დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: hr@odisea.ge და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვა. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან განაცხადის მიღებიდან 10 დღის ვადაში. გისურვებთ წარმატებას!
25.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ყველა კატეგორია

ყველა კატეგორია დისტანციური მუშაობა ვაჭრობა, გამყიდველები, კონსულტანტები კვება, რესტორნები, კაფეები ტურიზმი, სასტუმროები, გართობა განათლება, მასწავლებლები მუშა პერსონალი ტექნიკური სპეციალობები მომსახურების სპეციალისტები მძღოლები, ტრანსპორტი, ლოგისტიკა კავშირგაბმულობა, ოპერატორები ადმინისტრაცია და მენეჯმენტი ბუღალტერია, აღრიცხვა, ფინანსები მარკეტინგი, რეკლამა, პიარი IT, ინტერნეტი, პროგრამირება მედიცინა, ფარმაცევტიკა წარმოება უსაფრთხოება, დაცვა იურისტები სახელმწიფო სამსახური მართვა, ხელმძღვანელები, უმაღლესი მენეჯმენტი სამუშაო სტუდენტებისთვის სხვა
კატეგორიების ჩამოშლა კატეგორიების აკეცვა
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
გერმანული კომპანია "სი ემ იქს სოლუშენს"-ი 2012 წლიდან ოპერირებს საერთაშორისო ბაზარზე, ფილიალებით ბერლინში, სკოპიეში, ერევანსა და თბილისში. მრავალენოვანი ქოლ-ცენტრის საშუალებით მომსახურებას ვუწევთ მსხვილ საერთაშორისო კომპანიებს. ორიენტირებული ვართ შემომავალ და გამავალ ზარებსა და ელექტრონული კორესპონდენციის დამუშავებაზე. ამჟამად თბილისის გუნდში 130-ზე მეტი თანამშრომელია დასაქმებული და გაფართოების მიზნით ვეძებთ მოტივირებულ ადამიანებს: გერმანულენოვანი ქოლ-ცენტრის ოპერატორებს/კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენლებს სრულ, ან ნახევარ სამუშაო განაკვეთზე. ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: — კლიენტთა მომსახურება შემომავალი და გამავალი ზარის და ელექტრონული მიმოწერის საშუალებით; — მომხმარებლის მოთხოვნის დადგენა, ინფორმაციის მოძიება და დაკვალიანება; მოთხოვნები: — გერმანული ენის ცოდნა. მინიმალური ცოდნის დონე B2/C1; — გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი; — მომხმარებელზე ორიენტირებულობა და თავაზიანობა; — სისხარტე, ოპერატიულობა; — სიზუსტე, აკურატულობა; — გუნდური მუშაობის უნარი; — სამუშაო გამოცდილება არ მოითხოვება; ჩვენ გთავაზობთ: — კონკურენტულ ანაზღაურებას; — ანაზღაურებად ტრენინგ კურსს; — ჯანმრთელობის დაზღვევას; — მეგობრულ და სასიამოვნო სამუშაო გარემოს; — განვითარებისა და წინსვლის შესაძლებლობას; დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV გერმანულ, ან ინგლისურ ენაზე შემდეგ მისამართზე: jobs@cmx-solutions.com აპლიკაციის წარდგენით ვაცხადებ თანხმობას, რომ შპს "სიემიქს სოლუშენს"-მა რეკრუტირების პროცესთან დაკავშირებით შეინახოს ჩემ მიერ მოწოდებული დოკუმენტები და პერსონალური მონაცემები 3 წლის ვადით დასაქმების კამპანიაში მათი შემდგომი გამოყენების მიზნით. ამავე დროს ინფორმირებული ვარ, რომ ნებისმიერ დროს შემიძლია უარი განვაცხადო თანხმობაზე, თუმცა ვიცი, რომ უარის შემთხვევაში შპს "სიემიქს სოლუშენს" ვეღარ შეძლებს ჩემთან დაკავშირებას სამომავლო პოტენციური რეკრუტირების პროცესში, იმ პოზიციებთან მიმართებით რომელიც შესაძლოა შესაფერისი იყოს ჩემი კანდიდატურისთვის.
22.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
გასცემს იმფორმაციას რომელი მანქნა თავისუფალი ან რიმელი როდის თავისუფლდება..ანაზღაურება 400ლ და პლიუს გაქირვებული მანქანიდან 7ლ..კითხვები პირადში ...ვიმეორებ არა ქსელური მარკეტინგი და ონლაინ სამუშაო ლოკაცია თ ბ ი ლ ი ს ი წერეთელი დანარჩენი პირად ასევე შეგიძლიათ გამომიგზავნოთ CV მეილზე aaleqsandre125@gmail.com
20.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 19.01.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "ჯეოსტარი" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის თანამდებობაზე თბილისში (შესაძლებელია იყოს 3-4 კურსის სტუდენტი). საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი ტექნიკური განათლება; — საოფისე პროგრამების ცოდნა, განსაკუთრებით EXCEL; — პირველად დოკუმენტებთან მუშაობის გამოცდილება. უნარ-ჩვევები: — ხარისხზე და დეტალებზე ორიენტირებულობა; — მონაცემთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი. — კომუნიკაციის უნარი; — მოტივირებული, მიზანდასახული; — გუნდური მუშაობა; პირობები: — გამოსაცდელი პერიოდი: 2 თვე. — ანაზღაურება: გამოსაცდელი ვადის პერიოდში 400 ლარი, შემდეგ 500 ლარი. — სამუშაო გრაფიკი: 09:00-18:00 სთ — სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. — სამუშაო ადგილი: თბილისი, გიორგი ნადარეიშვილის ქ. 4 დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე მისამართზე: hr@geostar.ge. აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას!
19.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
დისტანციური მუშაობა
კომპანიის ლოგო 15.01.2021

მომხმარებლები

გსურთ თქვენი რეზიუმეს განთავსება აქ? პროფილის შექმნა
დისტანციური მუშაობა
კომპანიის ლოგო 09.01.2021
1