ქართული Русский English

ბუღალტერია, აღრიცხვა, ფინანსები - ვაკანსიები - თბილისი

ვაკანსიების ძებნა
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
მაღაზიათა ქსელი "ზოოჰაბი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე თბილისში. ძირითადი მოვალეობები და ვალდებულებები: — პროგრამა Apex-ის ადმინისტრირება; — პროგრამის საოპერაციო ნაწილის აწყობა, კომპანიის საოპერაციო პროცესების მიხედვით; — პროგრამის ფუნქციონალური რესურსის სრულყოფილად გამოყენების უზრუნველყოფა კომპანიის სტრუქტურული ერთეულების მიერ; — კომპანიის თანამშრომლების მიერ პროგრამაში გერენირებული ელექტრონული დოკუმენტების პერმანენტული კონტროლი, დადგენილი წესების თანახმად; — პროგრამაში მომხმარებლების მიერ მოთხოვნილი ფორმით რეპორტების აწყობა; — სასაქონლო-მატერიალურ მარაგებთან დაკავშირებული სხვადასხვა ოპერაციების ასახვა პროგრამაში (Apex); — პროგრამა Apex-ის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა, როგორც ოფისში, ასევე ქსელის მასშტაბით; — Apex-ის პროგრამაში ახალი ფუნქციონალური მოდულების დამატება; — ტექნიკურ პრობლემებზე რეაგირება/კონტროლი; — გადაწყვეტილების მიმღები პირის მიერ დადგენილი განკარგულებების შესრულება და მონიტორინგი; — პროგრამა Apex-თან დაკავშირებული სხვა ნებისმიერი საკითხის მოგვარების უზრუნველყოფა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება; — პროგრამა Apex-ის სრულყოფილი ცოდნა; — Apex-ის ბაზაში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; — RS.ge-ზე მუშაობის გამოცდილება; — საოფისე პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა; — ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე (ჩაითვლება უპირატესობად). პიროვნული თვისებები: — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; — ტექნიკური პრობლემის იდენტიფიკაციის და გადაწყვეტის უნარი; — ანალიტიკური აზროვნების უნარი; — ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ქართულ ენაზე, ფოტოსურათით 3x4, მისამართზე: hr@master-trade.ge და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება. განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 27 იანვარი, 2021 წ. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას!
24.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 05.01.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ჩვენ ვეძებთ ბუღალტერის დამხმარეს, რათა შემოუერთდეს "წერტის" აქტიურ, ერთგულ და წარმატებულ გუნდს. მოვალეობები: — ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება; — შესყიდვებისა და რეალიზაციის პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი და პროგრამასთან შედარება; — დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი; — პერიოდულ აღწერებსა და ინვენტარიზაციაში მონაწილეობის მიღება; — წარმოების პროცესის ბუღალტრულად ასახვა; — კალკულაციების შედგენა; — რეპორტების მომზადება. მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ფინანსებში/ეკონომიკაში; — ფინანსური აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების საბაზისო დონეზე ცოდნა; — კომპიუტერული საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა; — მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია); — მათემატიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი; — კრიტიკული, ანალიტიკური და სხარტი აზროვნება; — დროის მართვა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი; — გუნდური მუშაობის უნარი. პირობები: — სამუშაო განაკვეთი: სრული — მდებარეობა: თბილისი — ანაზღაურება: 700 ლარი (ხელზე ასაღები). დაინტერესებულმა პირებმა CV გადმოგვიგზავნეთ მისამართზე: hr@tserti.ge და "subject" ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
05.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "ბილდექსი" აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური ანგარიშგების სპეციალისტის თანამდებობაზე. ძირითადი მოვალეობები: — ყოველთვიური ფინანსური ანგარიშგებების (Income Statement, Balance Sheet, Cash Flow) მომზადებაში მონაწილეობის მიღება ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური ანგარიშის ფინანსური ანალიზის მომზადება და წარდგენა — კომპანიის მიერ რეალიზებული სამედიცინო სერვისების შესახებ მონაცემების მოგროვება/დამუშავება ფილიალების მიხედვით და ფინანსური ანალიზის მომზადება — წლიური ბიუჯეტის დაგეგმვასა და ანალიზში მონაწილეობის მიღება — ბიუჯეტის შესრულების მდგომარეობაზე რეგულარული ანგარიშგების მომზადება და წარდგენა; მოსალოდნელი გადახრების იდენტიფიცირება და ბიუჯეტის კორექტირების წინადადებების ინიცირება — საინვესტიციო პროექტებზე კვალიფიციური ფინანსური ანალიზის მომზადება და დირექტორთა საბჭოზე მისი პრეზენტაცია — კომპანიის ფინანსური აღრიცხვის სისტემებისა და პროცედურების ანალიზი — ხარჯების შემცირების შესაძლებლობების შესახებ წინადადებების შემუშავება და დირექტორთა საბჭოზე გატანა განსახილველად — კომპანიის შიდა სტრუქტურებთან, აუდიტორებთან, ჯგუფში შემავალ კომპანიებთან აქტიური კომუნიკაცია — კომპანიაში არსებული პრობლემების იდენტიფიცირება და გადაჭრის გზების შემუშავება — წინადადებების შემუშავება კომპანიაში ანალიტიკური ინფორმაცის გამოყენების მიმართ ინტერესის ასამაღლებლად — შვილობილი კომპანიების ფინანსური მონაცემების ანალიზი ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ეკონომიკის/ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით, ფინანსების განხრით (განიხილებიან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებიც) — სამუშაო გამოცდილება ფინანსების/აუდიტის მიმართულებით — MS Office პროგრამების, განსაკუთრებით MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა — სასურველია კორპორატიული ფინანსების საფუძვლების ცოდნა — ფინანსური აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების (IFRS) საფუძვლების ცოდნა — სასურველია ინგლისური ენის მინიმუმ საშუალო დონეზე ცოდნა (Upper Intermediate). აუცილებელი უნარები: — ანალიტიკური აზროვნება — მათემატიკური უნარები — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა — პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტაცია — ორგანიზებულობა — მაღალი მოტივაცია — დეტალებზე ორიენტირებულობა — პრობლემის იდენტიფიცირებისა და დამოუკიდებლად მოგვარების უნარი. გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელ-ფოსტით შემდეგ მისამართზე: n.baghdavadze@buildex.ge. საგნის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
22.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 11.12.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ხორც-პროდუქტების მწარმოებელი კომპანია შპს "გერმანელი ყასაბი 2010" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე. ანაზღაურება: ხელზე ასაღები ხელფასი 500 ლარი; სამუშაოს შესრულების ადგილი თბილისი; დაკისრებული მოვალეობები: — საწყობისთვის შეკვეთების დროულად და სწორად მიწოდება; — დისტრიბუტორებთან შედარება; — გადაზიდვებისთვის საჭირო დოკუმენტაციის გამზადება; — სხვადასხვა სახის სპეც. დოკუმენტაციის წარმოება და შესაბამის ობიექტებზე გაგზავნა; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — Rs.გე-ზე მუშაობის გამოცდილება; — პროგრამა FMG-ზე მუშაობის გამოცდილება; პიროვნული თვისებები: — კომუნიკაბელურობა; — შრომისმოყვარე; — სტრესულ და დაძაბულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი; — დეტალებზე ორიენტირებულობა; — პრეზენტაბელურობა; სამუშაო გრაფიკი: სამუშაო გრაფიკი განისაზღვრება ყოველ მესამე დღეს - 24 საათიანი სმენით, დილის 11 საათიდან, მეორე დღის 11 საათამდე. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, ავტობიოგრაფია (CV) გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე hrcompany766@gmail.com და დანიშნულების ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება.
11.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
საკონსულტაციო კომპანია
საკონსულტაციო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური ანალიტიკოსის პოზიციაზე. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ფინანსურ დეპარტამენტში მუშაობის გამოცდილება; — სასურველია აუდიტორად მუშაობის გამოცდილებაც; — ბაკალავრის ხარისხი ბიზნესის ადმინისტრირების ან ეკონომიკის მიმართულებით; — სასურველია კანდიდატს სწავლა ჰქონდეს გაგრძელებული შესაბამისი მიმართულებით (მაგისტრატურა, CFA, ACCA ან სხვა); — IFRS-ის მინიმუმ საშუალო დონეზე ფლობა; — Excel-ის მაღალ დონეზე ფლობა. ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები: — ფინანსური და მენეჯერული რეპორტინგის აწყობა და წარმოება; — კომპანიის ფინანსური აუდიტის პროცესში კომპანიის ინტერესების დაცვა, აუდიტისათვის შესაბამისი ინფორმაციების მომზადება; — სხვადასხვა საკონსულტაციო ამოცანების გადაწყვეტა. პიროვნული თვისებები: — კარგი ანალიტიკური უნარები — დეტალებზე ორიენტირებულობა — პასუხისმგებლობის გრძნობა — გუნდურად მუშაობის უნარი — დროის ეფექტიანად მართვა სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი (10:00-18:00 სთ.). ანაზღაურება: — პირველი 3 თვე, გამოსაცდელი პერიოდი, თვეში gross 1,000 ლარი. — მეოთხე თვიდან მინიმუმ gross 1,500 ლარი. თქვენი უშუალო ხელმძღვანელი იქნება ფინანსური ანალიზის დეპარტამენტის უფროსი. ამ ეტაპზე, კომპანიას სურს შეინარჩუნოს კონფიდენციალურობა, რის გამოც მისი სახელი არ არის მითითებული მოცემულ ვაკანსიაში. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვ, გაგვიზიაროთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მეილზე: hrcompanytemp@gmail.com
24.04.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია შპს "ჯორჯიან მულტი კონსალტინგ" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის ასისტენტის პოზიციაზე. სამუშაო განაკვეთი: სრული სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 5 დღე. 9 დან- 6 მდე სამუშაო ადგილი: თბილისი აღნიშნულ ვითარებაში, კომპანია გთავაზობთ ონლაინ ტრენინგებს, უმეტესად ინგლისურ ენაზე. ასევე, მუშაობის პროცესიც წარიმართება ონლაინ რეჟიმში, თქვენივე სახლიდან. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ეკონომიკური განხრით; — სამუშაო გამოცდილება (სასურველია); აუცილებელი მოთხოვნა: ინგლისური ენის ცოდნა ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები: — ბუღალტრული ოპერაციებისა და დოკუმენტაციის წარმოება საბუღალტრო პროგრამაში; — მთავარი ბუღალტრის დავალებების შესრულება პიროვნული მახასიათებლები: — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; — დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; — ანალიტიკური და გუნდური მუშაობის უნარი; — ორგანიზებული, შრომისმოყვარე, ენერგიული. დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელფოსტაზე: hr.multiconsultingeorgia@gmail.com
18.04.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ARMOR Group მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე პროფესიონალებისგან შემდგარი სამშენებლო სერვისების კომპანიაა, რომელიც 2017 წელს დაარსდა მისიით: "რეალოდბა აქციოს დამკვეთების ნებისმიერი სირთულის სამშენებლო პროექტი უმაღლესი ხარისხის სტანდარტების დაცვით ზუსტად შეთანხმებულ დროში. კომპანიის მისიას ზურგს უმარგებს ათწლეულების გამოცდილება თურქული სამშენებლო სფეროს გამორჩეული წარმომადგენლის METOT CONSTRUCTION-ის, რომლის სახელს უკავშირდება ათობით მნიშვნელოვანი პროექტი საქართველოს ტერიტორიაზე. მათ შორის: შინაგან საქმეთა სამინისტროს ახალი შენობა, იუსტიციის სამინისტროს შენობა, არაერთი ხიდი საქარველოს ტერიტორიაზე, გლდანის ციხე. კომპანიის შესახებ სრული ინფორმაცია შეგიძლიათ ნახოთ საიტზე: http://armor.ge/ ARMOR Group-ი აცხადებს ვაკანსიას მთავარი ბუღალტრის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — ბუღალტრული გატარების შესრულება და საბუღალტრო პროგრამაში დროული ასახვა; — ელ. ფაქტურების/ზედნადებების მიღება-გამოწერა; — დადგენილ ვადებში საბუღალტრო ანგარიშგების შედგენა, წლიური და ყოველთვიური დეკლარაციების მომზდება და ჩაბარება; — ფინანსური უწყისების და ანგარიშგებების შედგენა; — სხვა ბუღალტრული საქმიანობები კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე; ძირითადი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება საბუღალტრო, ეკონომიკური ან ფინანსური განხრით; — სამშენებლო, ან მასთან დაკავშირებულ სფეროში მუშაობის არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება; — საერთაშორისო ფინანსური აღრიცხვის სტანდარტების (IFRS) ცოდნა; — საგადასახადო კოდექსის პრაქტიკული ცოდნა; — საბუღალტრო პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება; — საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა; — სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს ვთხოვთ, გამოგზავნონ პროფესიული რეზიუმე (CV) იმეილზე: HR@armor.ge და სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს. მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და წარმატებას გისურვებთ. გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე შესაბამისობის დადგენისა და შრომითი ურთიერთობის დამყარების მიზნით, კომპანია ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემის დამუშავებას "პესრონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა დაცვით. ვაკანსიაზე გამოგზავნილი რეზიუმე და სხვა დოკუმენტები ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 2 წლის განმავლობაში. ამასთან, კანდიდატისთვის შესაძლებელია შეთავაზებულ იქნეს სხვა, მისთვის უფრო რელევანტური პოზიცია, ასეთის არსებობის შემთხვევაში. რეზიუმეს დამსაქმებლისთვის გაგზავნის გზით პრეტენდენტი თავისი პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე თანხმობას ავტომატურად აცხადებს. იმ შემთხვევაში თუ კანდიდატს არ სურს თავისი პერსონალური მონაცემები დამუშავებულ იქნეს კომპანიის მიერ აუცილებელია წერილობით მოგვმართოს და მოითხოვოთ მათი ცვლილება ან წაშლა.
30.03.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ყველა კატეგორია

ყველა კატეგორია დისტანციური მუშაობა ვაჭრობა, გამყიდველები, კონსულტანტები კვება, რესტორნები, კაფეები ტურიზმი, სასტუმროები, გართობა განათლება, მასწავლებლები მუშა პერსონალი ტექნიკური სპეციალობები მომსახურების სპეციალისტები მძღოლები, ტრანსპორტი, ლოგისტიკა კავშირგაბმულობა, ოპერატორები ადმინისტრაცია და მენეჯმენტი ბუღალტერია, აღრიცხვა, ფინანსები მარკეტინგი, რეკლამა, პიარი IT, ინტერნეტი, პროგრამირება მედიცინა, ფარმაცევტიკა წარმოება უსაფრთხოება, დაცვა იურისტები სახელმწიფო სამსახური მართვა, ხელმძღვანელები, უმაღლესი მენეჯმენტი სამუშაო სტუდენტებისთვის სხვა
კატეგორიების ჩამოშლა კატეგორიების აკეცვა
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ინდუსტრიული კომპანია შპს "ჯეოსთილი" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის თანამდებობაზე. სამუშაო განაკვეთი: სრული ადგილმდებარეობა: რუსთავი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ბუღალტერიის ან ფინანსების განხრით (სასურველია); — კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა: Windows; MS Office; Excel, Internet; — მაღალი პასუხისმგებლობა და საქმისადმი კეთილსინდისიერი დამოკიდებულება; — ანალიტიკური აზროვნების უნარი; — დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; — ინგლისური ენის სალაპარაკო დონეზე ცოდნა; თანამდებობრივი მოვალეობები: — ყოველდღიური ბუღალტრული ოპერაციების შესრულება; — ხარჯების რაოდენობის განსაზღვრა და კონტროლი; — საბუღალტრო დოკუმენტაციის მიღება და დამუშავება შესაბამისი წესით; — ​ანგარიშ-ფაქტურების აღრიცხვიანობა; — უშუალო უფროსის მითითებების შესრულება; დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: hr@geosteel.com.ge
21.03.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 19.03.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ვეძებთ accountant/ ბუღალტერი, კანდიდატს უნდა ქონდეს MS Excel გამოცდილება,ხელფასი არის 1400 ლარი თვეში და პლიუს ბონუსები. დაინტერესების შემთხვევაში გადმოაგზავნეთ თქვენი CV მისამართზე mariam.dukashvili@hire-executives.com ან დარეკეთ 598 302 247
19.03.2020
კონტაქტები:
ტელეფონი: 598 302 247
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "ექსპერტიზა" ძირითადი საქმიანობა: ხარჯთაღრიცხვების შეფასება ინსპექტირება საბაზრო ფასებთან და პროექტთან მიმართებაში; აუცილებელი კომპეტენცია: ** ხარჯთაღმრიცხველის პოზიციაზე 5-დან 7 წლამდე მუშაობის გამოცდილება; ** ბაზარზე არსებული ფასების კარგად/ზედმიწევნით ცოდნა, მუშაობა ფასთა კრებულების დახმარებით. ** საპროექტო დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება; ** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა: Excel ** სამუშაო გამოცდილება საზედამხედველო ან/და ხარჯთაღრიცხვების მომზადების ან/და ხარჯთაღრიცხვების ინსპექტირების ან/და საექსპერტო საქმიანობაში. პიროვნული უნარები:

 ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
 ** კომპეტენტურობა 
** დეტალებზე და შედეგზე ორიენტირებულობა 
** დროის მართვის უნარები
 ** კარგი კომუნიკაციური უნარები

 სამუშაო განაკვეთი: შეთავსებით
 გთხოვთ, რეზიუმეს თან დაურთოთ ფოტო-სურათი, უმაღლესი განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტი (დიპლომი). ასევე ნებისმიერი სხვა დოკუმენტი (სიგელი, რეკომენდაციის წერილი და სხვა.) 

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: info@exp.ge
19.03.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
1