ქართული Русский English

დისტანციური მუშაობა - ვაკანსიები - თბილისი

ქალაქი:
დისტანციური მუშაობა სწრაფი ნახვა
Mag.ge 03.05.2020
Mag.ge
ონლაინ მაღაზია "mag.ge" გუნდის ახალ წევრს ეძებს! პოზიცია: ინტერნეტ მაღაზიის ადმინისტრაციული ასისტენტი სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-დან 18:00 სთ-ის ჩათვლით, (კვირაში 2 დღე დასვენება - არჩევით), შაბათი 10:00-14:00 სთ (აუცილებელი სამუშაო დღე). სამუშაო ადგილი: თბილისი, ვაკე-საბურთალოს რ-ნი. ანაზღაურება: 250 ლარი + ბონუსი ძირითადი მოვალეობები: — მომხმარებელთა ინფორმირება საიტზე განთავსებული პროდუქციის შესახებ; — შეკვეთების მიღება, მომზადება-გადამისამართება შესაბამის საკურიერო სერვისზე; — მიღებული შეკვეთების კონტროლი, აღრიცხვა, რაპორტის მომზადება; — პროდუქციის მარაგების კონტროლი; — ვებსაიტზე ახალი პროდუქციის განთავსება (დამატებითი ანაზღაურებით ;)) — მომხმარებელთან სატელეფონო და ელექტრონული ფოსტით კომუნიკაცია; — FB გვერდის ნაწილობრივ მართვა-კონტროლი, სიახლეების განთავსება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი; — საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა; — ადმინისტრაციულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; — ქართული ენის სრულყოფილად ფლობა; — ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა (როგორც წერითი, ასევე ვერბალური). საჭირო უნარ-ჩვევები: — აუცილებელია გამართული მეტყველება; — კარგი კომუნიკაციის და სტრესულ ვითარებაში მუშაობის უნარი; — გუნდური მუშაობის, კლიენტების დარწმუნების და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი. — კანდიდატი უნდა გამოირჩეოდეს კარგი დიქციითა და ემოციური მდგრადობით; — ბეჭდვის მაღალი სიჩქარე. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV/რეზიუმე ელფოსტაზე: vacancy@mag.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ: "ვებსაიტის ადმინისტრაციული ასისტენტი".
03.05.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
დისტანციური მუშაობა სწრაფი ნახვა
ნიკორა ტრეიდი
სს "ნიკორა ტრეიდი" აცხადებს ვაკანსიას PHP პროგრამისტის პოზიციაზე IT დეპარტამენტში. ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: — შიდა ელექტრონული სისტემების განვითარებაზე ზრუნვა; — HR Soft-ის განვითარება; — არსებული ელექტრონული სისტემებისთვის ახალი მოდულების შექმნა და მხარდაჭერა; — ახალი პროგრამული უზრუნველყოფის შემუშავება და დანერგვა; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — სასურველია უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით; — პროგრამული ენების ცოდნა: PHP, Javascript, CSS, HTML, JQuery; — მონაცემთა ბაზების ცოდნა: MySQL, MSSQL, — ვებ-პროგრამისტად მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება; პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები: — ანალიტიკური აზროვნება; — სისხარტე და აკურატულობა; — დეტალებზე ორიენტირებულობა; — ორგანიზებულობა; — დროის ეფექტურად მართვის უნარი; — გუნდური მუშაობის უნარი; — გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი; — დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 2020 წლის 27 მაისამდე შემდეგ მისამართზე - jobs@nikoratrade.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშავოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს. კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ჩვენს გვერდს http://nikora.ge/ გისურვებთ წარმატებას!
27.04.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
დისტანციური მუშაობა სწრაფი ნახვა
ფინანსური ბიურო
"ფინანსური ბიურო" საქართველოში სესხების ყველაზე მსხვილი პორტფელის მქონე კომპანიაა, რომელიც ფინანსური ორგანიზაციებისგან შეისყიდის სესხებს და მომხმარებლებს მათ სრულად დაფარვაში ეხმარება. "ფინანსური ბიურო", საქართველოს მასშტაბით აერთიანებს 20 ფილიალს და 600-მდე თანამშრომელს. კომპანია ამ დროისთვის სრულად არის გადასული დისტანციურ მუშაობაზე და როგორც სამუშაო პროცესი, ასევე, რეკრუტინგის ყველა ეტაპი ონლაინ პლატფორმების მეშვეობით ხორციელდება. "ფინანსური ბიურო" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე თბილისში. აუცილებელი მოთხოვნა: კანდიდატს ჰქონდეს შესაძლებლობა იმუშაოს დისტანციურად; სამუშაო საათები: ორშაბათი- პარასკევი: 10:00-დან 18:00-მდე; შაბათი: 10:00-დან 13:00-მდე სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი ანაზღაურება: 600 ლარი სამუშაოს აღწერა: — ვადაგადაცილებული სესხების მართვის ჯგუფის უფროსებთან და სესხის ოფიცრებთან ყოველდღიური კომუნიკაცია, მათი შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი; — მუშაობის პროცესში წარმოქმნილი პრობლემური საკითხების აღმოჩენა და დროული რეაგირება; — ყოველდღიური რეპორტების წარმოება; — უშუალო ხელმძღვანელის მიერ სხვა დავალებების შესრულება; (კომპეტენციის ფარგლებში) საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება; — უმაღლესი განათლება; — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა მაღალ დონეზე; (MS Word; MS Excel; MS Outlook) კომპეტენციები და უნარები: — ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოების უნარი; — სამუშაო დროის ოპტიმალურად გამოყენების უნარი; — პასუხისმგებლობის გრძნობა; — დეტალებზე ორიენტირებულობა; დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ CV შემდეგ მისამართზე: hr@fbureau.ge სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ადმინისტრაციული ასისტენტი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.
22.04.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
DAC Services and Solutions
"დაკ სერვისეს ენდ სოლუშენ" აცხადებს ვაკანსიას გერმანულენოვან მომხმარებელთან ურთიერთობის აგენტის თანამდებობაზე. ადგილმდებარეობა: თბილისის ოფისი ან დისტანციურად სამუშაო განაკვეთი: სრული/ნახევარი კატეგორია: სხვა საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — გერმანული ენის სრულყოფილად ცოდნა (წერილობითი და სალაპარაკო) — ინგლისური ენის ცოდნა მისასალმებელია — კომპიუტერული უნარ-ჩვევები — მომხმარებელზე ორიენტირებული დამოკიდებულება — წინა გამოცდილებით ან მის გარეშე — გუნდში მუშაობის სურვილი — მოქნილობა სამუშაო საათების დაგეგმვისას მოვალეობები: მომხმარებლის მხარდაჭერა: მომხმარებლებისგან სატელეფონო ზარების და ელფოსტის მართვა, მათი მოთხოვნის შესაბამისად გადაჭრა. ჩვენ გთავაზობთ: — მიმზიდველ სახელფასო პაკეტს — ტრეინინგებს და მუდმივ პროფესიულ განვითარებას — თანამედროვე, სასიამოვნო და დინამიურ გარემოს — ცენტრალური ადგილმდებარეობა ჩვენი ოფისი მდებარეობს თბილისში (საქართველო), თუმცა განიხილება აგრეთვე კანდიდატები, რომლებიც არ ცხოვრობენ თბილისში და სურთ მუშაობა სახლიდან ან სხვა ქვეყნებიდან. თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს გთხოვთ გამოგვიგზავნეთ CV ფოტოსურათით და ინგლისურად ელექტრონულ მისამართზე: jobs@dac2s.com გთხოვთ, სხვა ენების ცოდნის შემთხვევაში არ დაგავიწყდეთ მათი მითითება.
21.04.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
დისტანციური მუშაობა სწრაფი ნახვა
მეტრო სერვის პლიუსი
შპს "მეტრო სერვის +" აცხადებს ვაკანსიას Oracle-ის ბაზის ადმინისტრატორის პოზიციაზე. ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები: — Oracle პროგრამული უზრუნველყოფის ცოდნა და მართვა; — მონაცემთა ბაზებზე განახლებების უზრუნველყოფა; — მონაცემთა ბაზის სანახი სტრუქტურის მართვა; — მონაცემთა ბაზის მომხმარებლებისა და უსაფრთხოების მართვა; — სქემა ობიექტების (tables, indexes, views) მართვა; — მონაცემთა ბაზის სარეზერვო ასლების უზრუნველყოფა და საჭიროებისამებრ აღდგენა; — მონაცემთა ბაზების ფუნქციონირების მონიტორინგი და შეფერხების თავის არიდების მიზნით საჭირო პრევენციული ქმედებების განხორციელება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — Oracle RDBMS-თან მუშაობის გამოცდილება; — Linux-ის ოპერაციულ სისტემასთან მუშაობის გამოცდილება; — SQL-ის საფუძვლიანი ცოდნა; — PL/SQL პროცედურული ენის საფუძვლიანი ცოდნა; — Oracle-ის მონაცემთა ბაზების რეზერვაციის და აღდგენის პრინციპების ცოდნა; — Oracle TDE-ის ცოდნა; — Oracle Data Guard, Oracle ASM გადაწყვეტილებების საბაზისო ცოდნა. პიროვნული უნარ-ჩვევები: — პასუხისმგებლობის გრძნობა; — გუნდური მუშაობის უნარი; — ანალიტიკური აზროვნება; — პრობლემების გადაჭრის უნარი ინდივიდუალურად და გუნდთან შეთანხმებით. ენების ცოდნა: — ინგლისური; — რუსული. კვალიფიციურმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV 21 მაისის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე: hr@msplus.ge და მიუთითოთ პოზიციის დასახელება ელფოსტის სათაურში. გისურვებთ წარმატებას!
21.04.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
1