საწყობის მენეჯერი
მოთხოვნები კანდიდატებისთვის
• საწყობის ორგანიზება და მოვლა;
• ფასიანი ნივთების საწყობებში შენახვასთან დაკავშირებული სტანდარტების ცოდნა, მარაგების შენახვის წესები და ინსტრუქციები მათი აღრიცხვისათვის;
• შეძლოს გაცნობიერება ფასეულობების მატერიალური მახასიათებლების, რომლებიც არის მინდობილ ტერიტორიაზე;
• შრომის კანონმდებლობის საფუძვლების ცოდნა;
• მომწოდებლებთან და მყიდველებთან ურთიერთობების პროცედურა და პირობები;
• შეძლოს საწარმოში გამოყენებული საწყობის აღრიცხვის პროგრამების გამოყენება;
• მთლიანობაში საწარმოს/ორგანიზაციის უსაფრთხოების რეგულაციები და მოთხოვნები.
• სტანდარტები და სპეციფიკაციები სასაქონლო-მატერიალური პროდუქციის შენახვისათვის;
• ჩატვირთვა-გადმოტვირთვის ოპერაციების ორგანიზება, საქონლის გადაზიდვისა და შენახვის პირობები;
• გაწეული მომსახურებისა და შესრულებული სამუშაოს ანგარიშსწორების პროცედურა;
• კომპიუტერული ტექნოლოგიების და კომუნიკაციების მუშაობის წესები;
• შრომის დაცვის წესები და რეგულაციები.
• შრომითი მოვალეობები
1. საწყობში საინვენტარო ნივთების მიღება, გაშვება და შენახვა. მათი განთავსება სასაწყობო ფართის რაციონალური გამოყენების წესების შესაბამისად დაკისრებულ ტერიტორიაზე. და ძებნის სიმარტივე.
2. უზრუნველყოს მინდობილი საქონლის შენახვის უსაფრთხოება, შენახვის რეჟიმის დაცვა და ვადის მონიტორინგი.
3. აკონტროლოს ხანძარსაწინააღმდეგო და დაცვის სისტემების აღჭურვილობის მუშაობა.
4. უსაფრთხოების ბრიფინგების დროული და პერიოდული ჩატარება ყველა თანამშრომლებისათვის.
5. შრომის დაცვის სტანდარტების დაცვა და საწყობში დატვირთვა-გადმოტვირთვის ორგანიზება.
6. მინდობილ სასაწყობე ტერიტორიაზე ინვენტარიზაციის ჩატარება ყოველთვიურად.
7. ჩამოწერის აღრიცხვა.
8. ახალი ტექნოლოგიების, საკომუნიკაციო საშუალებების და მსგავსი სამუშაოების დანერგვა.
9. საწყობის ტერიტორიაზე არსებული მატერიალური აქტივების მოვლა-შენახვა და მუდმივ სამუშაო რეჟიმში შენარჩუნება.
10. უზრუნველყოს მომწოდებლებისთვის, დილერებისა და მომხმარებლებისათვის დატვირთვის რეკვიზიტების შეგროვება, შენახვა და ცენტრალური ოფისისათვის დროულ მიწოდება.
11. აკონტროლოს საწყობის ოპერაციების აღრიცხვა და დადგენილი ანგარიშგება.
უფლებები
თანამშრომელი, რომელიც იკავებს საწყობის მენეჯერის პოზიციას, სარგებლობს შემდეგი უფლებებით:
• მართოს მასზე მინდობილი თანამშრომლები და მომსახურება;
• მოითხოვოს და მიიღოს ყველა საჭირო ინფორმაცია და დოკუმენტაცია, რაც აუცილებელია მათი მოვალეობების სწორად და სრულად შესრულებისთვის;
• მონაწილეობა მიიღოს პროცესებში, ასევე თვალყური ადევნოს მის თანამშრომლებს დაკისრებული ამოცანების დროულად შესრულების უზრუნველსაყოფად;
• ორგანიზაციის სახელით მისი უფლებამოსილების ფარგლებში განახორციელოს ურთიერთქმედება სხვადასხვა სამსახურთან და ორგანიზაციასთან, რათა უფრო სწრაფად გადაჭრას მისი სამუშაო მოვალეობების შესრულებასთან დაკავშირებული საკითხები.
• გააუმჯობესოს ამ ინსტრუქციით გათვალისწინებულ ვალდებულებებთან დაკავშირებული სამუშაოები.
• ორგანიზაციის სტრუქტურული ქვედანაყოფებიდან და თანამშრომელთაგან გამოითხოვოს მისთვის საჭირო ინფორმაცია მოვალეობის შესასრულებლად.
• გაეცნოს დაკავებულ თანამდებობაზე მისი უფლება-მოვალეობების განმსაზღვრელ დოკუმენტებს.
• მონაწილეობა მიიღოს მის მიერ შესასრულებელ მოვალეობებთან დაკავშირებული საკითხების განხილვაში.
• ორგანიზაციის ხელმძღვანელს წარუდგინოს წინადადებები მასზე დაქვემდებარებული განყოფილების საქმიანობის გაუმჯობესების მიზნით.
• განახორციელოს მის კომპეტენციაში შემავალი დოკუმენტების ხელმოწერა (დამოწმება).
• წარუდგინოს ორგანიზაციის ხელმძღვანელობას წინადადებები გამორჩეული მუშაკების წახალისების, საწარმოო და შრომითი დისციპლინის დამრღვევთათვის ჯარიმების დაწესების შესახებ.
• წარმოადგინოს წინადადებები საწყობის კეთილმოწყობისა და მოდერნიზაციის თაობაზე.
• მოქმედი შრომის კანონმდებლობით დადგენილი სხვა უფლებები.
პასუხისმგებლობა
მოვალეობის შეუსრულებლობის ან არაჯეროვნად შესრულების შემთხვევაში მენეჯერი, ისევე როგორც ნებისმიერი სხვა მისი თანამშრომელი, პასუხისმგებელია:
• საწყობის არაეფექტური მუშაობა, შედეგად მთლიანად ორგანიზაციის მუშაობის შეფერხება;
• დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ თავიანთი მოვალეობების არასრული ან სრული შეუსრულებლობა;
• ხელმძღვანელობისათვის მიწოდებული არაზუსტი ინფორმაცია მის დაქვემდებარებში არსებული სამსახურის მუშაობასთან დაკავშირებით;
• ორგანიზაციის ხელმძღვანელობის ბრძანებებისა და მითითებების არაჯეროვნად შესრულება;
• საწყობში უსაფრთხოების წესების შეუსრულებლობა;
• უპასუხისმგებლო დამოკიდებულება საწყობის მენეჯერისა და მისი ქვეშევრდომების მხრიდან შინაგანაწესთან მიმართებაში.
• ამ სამუშაოს აღწერილობით გათვალისწინებული მოვალეობების შეუსრულებლობის ან არაჯეროვნად შესრულებისათვის - მოქმედი შრომის კანონმდებლობის შესაბამისად.
• მისი საქმიანობის განხორციელების პერიოდში ჩადენილი დანაშაულებისთვის - საქართველოში მოქმედი სამოქალაქო, ადმინისტრაციული და სისხლის სამართლის კანონმდებლობის შესაბამისად.
• მის დაქვემდებარებაში მყოფი თანამშრომლების მატერიალურ და დისციპლინურ პასუხისმგებლობაზე პასუხისმგებლობის აღება, ვინც დაარღვია საწარმოო და შრომითი დისციპლინა.
• ორგანიზაციაში დადგენილი შრომის შინაგანაწესის, ხანძარსაწინააღმდეგო და უსაფრთხოების წესების დარღვევისთვის - - საქართველოში მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.
• მატერიალური ზიანის მიყენებისთვის - საქართველოში მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.
Სამუშაო გრაფიკი
საწყობის უფროსმა, ისევე როგორც ორგანიზაციის ნებისმიერმა თანამშრომელმა, თავისი მოვალეობის შესრულებისას უნდა დაიცვას საწარმოს ყოველდღიური რუტინა.
სამუშაო დღეებია ორშაბათიდან-შაბათამდე, ხოლო სამუშო საათები განისაზღვრება შემდეგნაირად: ორშაბათიდან-პარასკევამდე: 08:30-17:30. შაბათს - 08:30-16:00.
ნიუანსები
1.2. საწყობის მენეჯერს თანამდებობაზე ნიშნავს და ათავისუფლებს მოქმედი შრომის კანონმდებლობით დადგენილი წესით ორგანიზაციის ხელმძღვანელი.
1.3. საწყობის მენეჯერის თანამდებობაზე დაინიშნება პირი, რომელსაც აქვს უმაღლესი ან საშუალო პროფესიული განათლება და საწყობში მუშაობის გამოცდილება არანაკლებ 1 წელი ან საშუალო (სრული) ზოგადი განათლება და საწყობის მენეჯერად მუშაობის გამოცდილება არანაკლებ 3 წელი.
თვიური ანაზღაურება: 1500 ლარი.
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელ. ფოსტის შემდეგ მისამართზე:
ekokemikaservicegroup@gmail.com