ქართული Русский English

იურისტები - ვაკანსიები - თბილისი

ვაკანსიების ძებნა
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სამშენებლო კომპანია "ელემენტ კონსტრაქშენი" დოკუმენტ-კონტროლერის პოზიციაზე. სამუშაო განაკვეთი: სრული სამუშაო ადგილი: თბილისი ძირითადი მოვალეობები: — შესყიდვების პროცედურასთან დაკავშირებული დოკუმენტბრუნვის წარმოება (ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარებები, სახელფასო უწყისები, სადაზღვევო პოლისები და სხვა); — ანგარიშფაქტურების და ზედნადებების კონტროლი; — უშუალო უფროსის სხვა დავალებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — მსგავს პოზიციაზე მუშაობის სულ მცირე 1 წლის გამოცდილება; — უმაღლესი განათლება ფინანსური მიმართულებით; — სასურველია ინგლისური/რუსული ენის ცოდნა; — RSG-ზე მუშაობის გამოცდილება; — საბუღალტრო პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება (სასურუველია FMG-ში მუშაობის გამოცდილება); — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS) სრულყოფილად ცოდნა; უნარ-ჩვევები: — დეტალებზე ორიენტირებული; — ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი; — კომუნიკაბელურობა; — დროის მართვის უნარი; — მოლაპარაკების წარმოების უნარი; — გუნდური მუშაობის უნარი. დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ თქვენი СV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: career@ec.ge 2021 წლის 1 თებერვალი. გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც აგზავნით თქვენს რეზიუმეს, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი მონაცემები არ იქნება განხილული.
21.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ცენტრალი" აცხადებს ვაკანსიას იურიდიულ დეპარტამენტში სტაჟიორის პოზიციაზე. მდებარეობა: ქ. თბილისი სამუშაო განაკვეთი: სრული იურიდიული დეპარტამენტის საქმიანობის აღწერა: — დოკუმენტაციის შესწავლა და ანალიზი; — სამართლებრივი დოკუმენტაციის მომზადება (სარჩელი, შესაგებელი ხელშეკრულება და ა.შ.); — საქმისწარმოების განხორციელება სასამართლოსა და აღსრულების ეროვნულ ბიუროში; — წარმომადგენლობა სასამართლოში, აღსრულების ეროვნულ ბიუროსა და სხვადასხვა საჯარო სტრუქტურაში; — ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვადასხვა მოვალეობების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი იურიდიული განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი (იურიდიული განხრით); — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word; MS Excel; MS Outlook); — ინგლისურის ცოდნა სავალდებულოა. კომპეტენციები და უნარები: — პასუხისმგებლობის გრძნობა; — დეტალებზე ორიენტირებულობა; — სამუშაო დროის ოპტიმალურად გამოყენების უნარი; — გუნდურად მუშაობის უნარი; — გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე, ფოტოსურათით, შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: hr@central.ge არაუგვიანეს 2021 წლის 15 თებერვლისა. წერილის სათაურის ველში, გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
17.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 07.10.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სავაჭრო ცენტრი აცხადება ვაკანსიას იურისტის პოზიციაზე. სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი ძირითადი მოვალეობები: — ხელშეკრულებებისა და სხვა სამართლებრივი დოკუმენტაციის (ბრძანებები, განცხადებები, დანართები, გაფრთხილებები, სარჩელები და სხვა) მომზადება; — კორესპონდენციის წარმოება კომპანიის მოიჯარეებთან ან/და მესამე პირებთან; — ადმინისტრაციული საქმისწარმოება; — ნებისმიერ იურიდიულ საკითხზე თანამშრომელთა კონსულტირება; — პარტნიორებთან მოლაპარაკებებში მონაწილეობა; — პირდაპირი კომუნიკაცია მოიჯარეებთან სახელშეკრულებო ვალდებულებების შესრულებასთან დაკავშირებულ საკითხებზე; — მიმდინარე ხელშეკრულებების აღრიცხვის სისტემატიზაცია (ბაზის შექმნა) და მოქმედების თარიღების კონტროლი; — სახელმწიფო უწყებებთან ურთიერთქმედება და მათ მოთხოვნებზე შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება; — კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებული საკანონმდებლო ჩარჩოს შესწავლა; — გარიგების იურიდიული ექსპერტიზა; — დავების სააღსრულებო წარმოება; — ურთიერთქმედება მარეგულირებელ, სამეთვალყურეო, სამართალდამცავი ორგანოებთან. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები: — უმაღლესი იურიდიული განათლება. (სამოქალაქო და ადმინისტრაციული სამართლის მიმართულებით); — იურისტად მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 3 წელი; — კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა; — რუსული ან ინგლისური ენების სრულყოფილი ცოდნა (წერილობითი/ზეპირი) (სავალდებულოა); საჭირო პიროვნული უნარები: — კომუნიკაციის, მეტყველების და აკადემიური წერის უნარი; — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; — ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული; — გუნდური მუშაობის უნარი; — საკითხის მიმართ პოზიტიური მიდგომისა და გადაჭრის უნარი; — სამუშაოს დამოუკიდებლად დაგეგმვის უნარი; — ანალიტიკურად აზროვნება; — ორგანიზებულობა, დროის ეფექტურად მართვის უნარი. დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, ელფოსტის მეშვეობით მისამართზე: hrannakiki@gmail.com 2020 წლის 1 ნოემბრამდე და სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. კომპანია დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს. გისურვებთ წარმატებას!
07.10.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
იურისტი 1000 ლარი
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 04.05.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანიას ჭირდება იურისტი. ფიქსირებული ანაზღაურება 1000₾ ლოკაცია თბილისი დეტალებზე დარეკეთ 579077491 მარი
04.05.2020
კონტაქტები:
ტელეფონი: 579077491
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ს.ს "ბი ეიჩ ელ ლიზინგი" აცხადებს ვაკანსიას იურისტის ასისტენტის პოზიციაზე თბილისში. მოვალეობები: - სამართლებრივი მხარდაჭერის განყოფილების უფროსთან ერთად იურიდიული დოკუმენტაციის მომზადება, დამოწმება/ვიზირება (ბანკის ადმინისტრაციისთვის მიწოდება); - კორესპონდენციის მომზადება; - კანონმდებლობაში განხორციელებული ცვლილებების მიმოხილვა და ცვლილებების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება ლიზინგის თანამშრომლებისთვის; - კომპეტენციის ფარგლებში ბანკის ინტერესების სასამართლოში დაცვა; - უფლებამოსილების ფარგლებში სახელმწიფო და კერძო დაწესებულებებთან ურთიერთობაში ბანკის სახელით წარდგენა; - ავტორიზებული იუზერის გამოყენება და ლიზინგის საგნის რეგისტრაცია შსს მომსახურების სააგენტოში; - გასაფორმებელი/წარმოსადგენი დოკუმენტაციის მონიტორინგი. მოთხოვნები: - სასურველია 1 წლიანი გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე; - დასრულებული ან მიმდინარე უმაღლესი განათლება (დამამთავრებელი კურსი) იურიდიული ფაკულტეტის სამართალმცოდნეობის მიმართულებით; - Microsoft Office-ის პროგრამების ცოდნა; უნარები: - ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; - პასუხისმგებლობის გრძნობა; - გუნდური მუშაობის უნარი; - სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; - დეტალებზე ორიენტირებულობის უნარი. დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, 2020 წლის 10 თებერვლის ჩათვლით, გამოგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: hr@basisbank.ge , სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდგომ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას!
02.02.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
1