ქართული Русский English

ადმინისტრაცია და მენეჯმენტი - ვაკანსიები

ვაკანსიების ძებნა
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 15.01.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ახლად გახსნილი კომპანია (სტარტ-აპი) "Simple Steps Solutions" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — საქმიანი კორესპოდენციის წარმოება — კომპანიაში შემოსული ზარების მიღება და გადამისამართება — შეხვედრების ორგანიზება (ამ მიზნით სათათბირო ოთახის მომზადება საკანცელარიო ნივთებით) — კომპანიის აღჭურვა საჭირო საკანცელარიო ნივთებით — უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება — უმაღლესი განათლება ჩაითვლება უპირატესობად — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა — რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე პიროვნული თვისებები: — ენერგიულობა — მოტივირებულობა — პუნქტუალურობა — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა — რამდენიმე დავალების ერთდროულად შესრულების უნარი — კრეატიულობა და სწრაფი ანალიზის უნარი სამუშაო პირობები: — სამუშაო ადგილი - თბილისი — სამუშაო განრიგი - მცოცავი — ანაზღაურება: საწყისს ეტაპზე - 750 ლარი (გამოსაცდელი ვადის გასვლის შემდეგ 2 თვეში, ანაზღაურება იზრდება) დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: simplestepssolutions049@gmail.com. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
15.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
მენეჯერი 700 ლარი
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 11.01.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ვარკეთილი 3, მე-2 მიკროში ახლად გახსნილ "უნივერსამის" ფრენჩაიზში გვესაჭიროება მენეჯერი. მოთხოვნები: — აუცილებელი პირობა არის სამუშაო გამოცდილება აღნიშნულ პოზიციაზე! — პროგრამა 1C-ის ცოდნა! — საოფისე პროგრამების საშუალო დონეზე ცოდნა სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი 09:00-18:00 შაბათი: 09:00-14:00 ანაზღაურება: 700 ლარიდან განათლებიდან და გამოცდილებიდან გამომდინარე. გთხოვთ, CV გამოგზავნოთ ელფოსტით: giorgi.buachidze86@gmail.com
11.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ესთეტიკური ცენტრი "La`Tuka Esthetics" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — კლიენტებისთვის მაღალ ხარისხიანი მომსახურების გაწევა — ესთეტიკურ ცენტრში არსებული პროდუქციის და პროცედურების სრულყოფილი ცოდნა და კლიენტებისთვის აქტიურად შეთავაზება. — გაყიდვების ზრდაზე ორიენტირებულობა — პაციენტების ჩაწერების კოორდინაცია და ორგანიზება. — ადმინისტრაციული ზარების შესრულება — სოც. ქსელის მართვა — სალაროსთან მუშაობა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება; — რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა (სასაუბრო დონე) — გაყიდვებისა და კლიენტთა მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება - მინიმუმ 1 წელი. უნარ-ჩვევები: — გამართული მეტყველების უნარი — ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი; — ეფექტური კომუნიკაციისა და და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი; — სიახლეების სწრაფად ათვისების უნარი. — კრეატიულობა და აქტიურობა. სამუშაო გრაფიკი: 10:00-22:00 სთ. (დღეგამოშვებით) ხელფასი: ფიქსირებული + ბონუსი. პანდემიის პირობებში სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:30 სთ. (დღეგამოშვებით) დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV, აუცილებლად სურათით (სურათის გარეშე CV არ განიხილება), შემდეგ მისამართზე: info@latuka.ge გთხოვთ, ელფოსტის გამოგზავნისას მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
10.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ფინანსური ჩართულობის ორგანიზაცია "კრისტალი" აცხადებს ვაკანსიას პროგრამული უზრუნველყოფის მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე. ადგილმდებარეობა: ქუთაისის ან თბილისის სათავო ოფისი. განაკვეთი: სრული "კრისტალი" ქვეყანაში წამყვანი ფინანსური ჩართულობის კომპანია და არასაბანკო საფინანსო ინსტიტუტია, რომელიც საქართველოს მასშტაბით მართავს 329 მლნ ლარის მოცულობის სასესხო პორთფელს, დასაქმებული ჰყავს 1 000-ზე მეტი თანამშრომელი, ოპერირებს 50-მდე ფილიალით და ემსახურება 100 000-ზე მეტ მომხმარებელს. "კრისტალი" გთავაზობთ: — პიროვნულ და პროფესიულ ზრდას — მეგობრულ და პროფესიონალურ სამუშაო გარემოს ძირითადი მოვალეობები: — კომპანიაში არსებული პროგრამების გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა და პროგრამების მონიტორინგი. — პროგრამის ავტორებთან და შესაბამის მომწოდებელთან კოორდინირებული მუშაობა — სისტემების ახალი ვერსიებისა და ცვლილებების ტესტირება და დანერგვა — სისტემების გამართული მუშაობისა და შეფერხებების შესახებ ინფორმაციის შეგროვება, გაანალიზება და შესაბამისი ღონისძიებების გატარება — სხვადასხვა ჯგუფებისათვის ბიზნეს აპლიკაციებში წვდომის დონის განსაზღვრა — საშტატო გადაადგილებასთან დაკავშირებული პროგრამული ცვლილებების განხორციელება — პაროლების ცვლილება, განბლოკვა — თანამშრომლების კონსულტაცია პროგრამულ უზრუნველყოფასთან დაკავშირებულ საკითხებზე — შემოსული ზარებისა და წერილების დამუშავება, შესაბამისი რეაგირება — ბეჭდვით ფორმების დამატება/ცვლილებების შეტანა — ორგანიზაციაში არსებული ინფორმაციული უსაფრთხოების სტანდარტების და პოლიტიკების დაცვა. ძირითადი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება, სასურველია ტექნიკური განხრით — მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება — საბანკო პროგრამა ALTA-ში და შესაბამისად საბანკო სფეროში მუშაობის გამოცდილება სავალდებულოა — საოფისე პროგრამების ცოდნა (Microsoft Office)  — ინგლისური ენის B1 დონეზე ცოდნა. აუცილებელი უნარ-ჩვევები და პიროვნული მახასიათებლები: — ანალიტიკური აზროვნების უნარი — სტრესული სიტუაციების მუშაობის უნარი — ეფექტური კომუნიკაციის უნარი — კრეატიულობა, ინოვაციურობა — პასუხისმგებლიანობა და შრომისმოყვარეობა — ორგანიზებულობა — კოლეგიალურობა, გუნდურობა. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე 2021 წლის 18 იანვრამდე, შემდეგ ელ. მისამართზე: vacancy@crystal.ge და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება (წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება). დაფიქსირებული განაცხადების განხილვის შედეგად შერჩეული კანდიდატები იქნებიან გამოძახებული შემდგომ ეტაპზე, ვაკანსიის დასრულებიდან მაქსიმუმ 3 კვირის ვადაში.
04.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ბათუმში, ავტო ნაწილების მაღაზიასა და სერვისში გვესაჭიროება ადმინისტრაციის თანამშრომელი. აუცილებელი პირობებია: კომპიუტერის ცოდნა, საოფისე პროგრამების (Word, Excel) კარგი ცოდნა. უპირატესობა მიენიჭება ამავე სფეროში გამოცდილების მქონეს ან ეკონომიკური და იურიდიული განათლების მქონე პირებს. დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით: 599 965663
04.01.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: 599 965663
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო 29.12.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "ჭი-ტა" აცხადებს ვაკანსიას HR მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები: — ადამიანური რესურსების ზოგადი პოლიტიკისა და პროცედურების შემუშავება, დანერგვა და მართვა. — კომპანიაში ახალი თანამშრომლების საჭიროებების განსაზღვრა და შერჩევის პროცესის დაგეგმვა/შესრულება/ანალიზი. — თანამშრომელთა მონაცემთა ბაზის წარმოება, პირადი საქმეების მოწესრიგება, შესაბამის ბრძანებებთან და დოკუმენტაციასთან მუშაობა. — თანამშრომელთა შეფასების სისტემის შემუშავება, დაგეგმვა, განხორციელება, შესაბამისი შემდგომი ნაბიჯების განსაზღვრა/ შესრულება და მათი ეფექტურობის განსაზღვრა. — სამუშაო აღწერილობების ოპტიმიზაცია, ახალი პოზიციების ფუნქციებისა და მიზნების განსაზღვრა, თანამშრომელთა გარემოსთან ადაპტირების ხელშეწყობა. — თანამშრომელთა მოტივაციაზე ზრუნვა, ინდივიდუალური და ჯგუფური მიდგომების შემუშავება და სიახლეების ინიცირება. — დეპარტამენტების მიზნების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება, სტრუქტურის მოდიფიკაცია. — თანამშრომელთა სამუშაო განრიგის შეფასება, დასწრება/გაცდენების მონიტორინგი. — ხელფასების მომზადების პროცესის სრული მართვა. — ტრენინგების ან/და პროფესიული გადამზადებების საჭიროების განსაზღვრა/დაგეგმვა/შესრულება და ეფექტიანობის გაზომვა. — დასაქმების, სადაზღვევო, მონიტორინგის და სხვა საჭირო მომსახურების კომპანიებთან და სამსახურებთან ურთიერთობა. — თანამშრომელთა მიერ შესრულებული სამუშაო ხარისხის მეთვალყურეობა და შეფასება. — უშუალო ხელმძღვანელთან რეპორტინგი. მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება (სოციალური მეცნიერებებისა ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით). — საქართველოს შრომის კოდექსის ცოდნა. — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა. — ადამიანური კაპიტალის მართვის მიმართულებით მინ 3 წლიანი გამოცდილება. — აუცილებელია მმართველ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება. — დეტალებზე ორიენტირებული, ორგანიზებული, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე. — პრიორიტეტების განსაზღვრისა და დროის მართვის უნარი. — კრეატიულობა, გამართული კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმოების უნარი. — შედეგზე ორიენტირებულობა. სამუშაო ადგილი: თბილისი. გრაფიკი: სრული დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: hr-1@chita.ge
29.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 24.12.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — შემომავალ ზარებზე პასუხის გაცემა; — მომხმარებლისთვის დეტალური და ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება; — საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება; — ინფორმაციის დამუშავება და შესაბამის პროგრამაში შეყვანა; — თანამდებობრივი ინსტრუქციით გათვალისწინებული სხვა ფუნქციების განხორციელება. განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება; — ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (წერილობითი, ზეპირი); — ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; — კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა. პიროვნული უნარ-ჩვევები: — ორგანიზებულობა; — სტრესული სიტუაციების მართვის უნარი; — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; — დისციპლინირებულობა, გაწონასწორებულობა; — კომუნიკაციის უნარი. დამატებითი ინფორმაცია: — სამუშაო განაკვეთი: 24 სთ, სამ დღეში ერთხელ — ანაზღაურება: 750 ლარი (ხელზე ასაღები) დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@algani.ge. ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
24.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
"სადაზღვევო კომპანია ალდაგი" აცხადებს ვაკანსიას სამეურნეო სპეციალისტის პოზიციაზე, შესყიდვების განყოფილებაში. ძირითადი მოვალეობები: — დაზიანებული საავტომობილო ნაწილების სერვის ცენტრებიდან ტრანსპორტირება და დასაწყობება; — ინვენტარის ტრანსპორტირების უზრუნველყოფა; — ოფისების მომარაგება საკანცელარიო ნივთებით და ინვენტარით; — მცირე სამეურნეო შესყიდვების უზრუნველყოფა. ძირითადი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება, სასურველია ტექნიკური მიმართულებით; — სასურველია ავტომობილების ტექნიკური მახასიათებლების ცოდნა; — აუცილებელია B კატეგორიის მართვის მოწმობა და ავტომობილის მართვის გამოცდილება; — სასურველია საკუთარი ავტომობილის ყოლა; — საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა და პრაქტიკული გამოცდილება. პიროვნული უნარები: — მოწესრიგებულობა; — დეტალებზე ორიენტირებულობა; — სწრაფად ათვისების უნარი; — დროის მართვის უნარი. გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: hr@aldagi.ge 2020 წლის 4 დეკემბრის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება - "სამეურნეო სპეციალისტი".
28.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
Banya №1 24.11.2020
Banya №1
“BANYA #1-Tbilisi” – New Spa-center with a traditional steam bath The Georgian branch of London based bath-house is looking for a Managing Director in Tbilisi. The opening is planned for 2021, February-March Venue location: Tbilisi, Kiketi. Role: • Day-to-day management • Personnel search • Document flow and reporting • Brand and SPA-center services promotion in traditional and social media (channels & promotion understanding) • Social media and web-site management – holding the accounts, information posting and update • Management balance sheet (standard) Requirements: • Established management experience (spa/hotel/restaurant/shop). Recommendations required. • PC user (Windows, MS Word, Excel, Outlook) • Languages: Georgian, English/ Russian (upper-intermediate) Personal skills: • Strong time management; • Business development and results achievement focus; • General strategic thinking and planning skills; • Highly developed sense of responsibility; • Ability to motivate and manage team effectively • Excellent communications skills • Consitions: Compensation depends on experience and will be discussed individually Part-time during launch period, full-time further. If interested, please send your CV to info@gobanya.ge
24.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სწრაფად მზარდი კომპანია თბილისში ეძებს ინგლისურენოვან შესყიდვების ოპერატორს. ძირითადი მოვალეობები: — ინტერნეტში შესასყიდი პროდუქტის მოძიება; — პროდუქტის შესყიდვა; — შესყიდვებთან დაკავშირებული საკითხების მართვა; — კომპეტენციის ფარგლებში, ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვა ფუნქცია-მოვალეობების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ინგლისური ენის სრულყოფილად ფლობა (წერა, მეტყველება, წაკითხულის გააზრება); — რუსული ენის ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად); — კარგი კომპიუტერული უნარ-ჩვევები; — ინტერნეტ სივრცეში მუშაობის ცოდნა და ნავიგაციის უნარი; — ონლაინ მარკეტინგის ან/და შესყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება; — კანდიდატი სასურველია იყოს მდედრობითი სქესის. (გენდერული ბალანსის შენარჩუნების მიზნით) — ასაკი: 18-35 წ. პიროვნული უნარ-ჩვევები: — მიზანდასახული; — აქტიური; — შრომისმოყვარე; — პასუხისმგებლიანი. სამუშაო განაკვეთი: მოქნილი. ანაზღაურება: 850 ლარი (მოჭრილი) + ბონუსი. ადგილმდებარეობა: თბილისი (შესაძლებელია როგორც დისტანციურად, ასევე ოფისიდან მუშაობაც). დაინტერესებულმა პირებმა თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: kekeliagiorgi@yahoo.com (სათაურში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება).
16.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

მომხმარებლები

გსურთ თქვენი რეზიუმეს განთავსება აქ? პროფილის შექმნა
დისტანციური მუშაობა
1