ქართული Русский English

ადმინისტრაცია და მენეჯმენტი - ვაკანსიები - თბილისი

ქალაქი:
სოციალური ქსელები ბოტი
მდებარეობა- წერეთელი. ასაკი-40 წლამდე. სამუშაო საათები: 09:30-18:00 ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით. ანაზღაურება 600 ლარი მომატების პერსპექტივით. ასევე ამავე საწარმოს ესაჭიროება მილების წარმოებაში მენეჯერის დამხმარე. გამოსაცდელი სტაჟირების პერიოდში ანაზღაურება 500 ლარი. 557 557 337
17.10.2020
კონტაქტები:
ტელეფონი: 557 557 337
სრულად ნახვა
სოციალური ქსელები ბოტი
სამედიცინო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე. ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ვაკე-საბურთალო. სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00 საათიდან 18:00 საათამდე, შაბათი 10:00 საათიდან 15:00 საათამდე. ანაზღაურება: 400 ლარი. ძირითადი ფუნქციები: — კომპანიაში არსებული დოკუმენტაციის მართვა; — კვლევის ჩანაწერების ზუსტად და დროულად მომზადება; — საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — სასურველია უმაღლესი განათლება; — იგივე ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 (ერთი) წლიანი გამოცდილება. პიროვნული უნარები: — ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი; — დროის ეფექტური გადანაწილებისა და ვადების დაცვის უნარი; — ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირება; — პასუხისმგებლობა; — კონფიდენციალობა. — კომპიუტერული საოფისე პროგრამები. ჩვენ გთავაზობთ: — კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას; — მეგობრულ სამუშაო გარემოს. დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: vacancy@vivomedical.ge 2020 წლის 20 ოქტომბრის ჩათვლით (გამოგზავნის შემთხვევაში, გთხოვთ, სათაურის ("subject") ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება). გისურვებთ წარმატებას!
11.10.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
სოციალური ქსელები ბოტი
ვაკეში მდებარე სილამაზის სალონს აქვს ვაკანსია მენეჯერის პოზიციაზე. დარეკეთ ნომერზე 599977639
11.07.2020
კონტაქტები:
ტელეფონი: 599977639
სრულად ნახვა
სოციალური ქსელები ბოტი
დასაქმების ცენტრი workspace აცხადებს ვაკანსიას დიასახლისის პოზიციაზე სასტუმროში ტერიტორია - ვარკეთილი გრაფიკი - 09:00 -01:00 ანაზღაურება - 30_70ლარამდე ასაკი-40წლამდე დასვენება-დღეგამოშვებით აუცილებლად ვარკეთილში მცხოვრები დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ️571 14 61 50
25.06.2020
კონტაქტები:
ტელეფონი: 571 14 61 50
სრულად ნახვა
სოციალური ქსელები ბოტი
დასაქმების ცენტრი workspace აცხადებს ვაკანსიას HR მენეჯერის პოზიციაზე ტერიტორია: ვაჟა ფშაველა გრაფიკი - 10:00 - 19:00 მდე შაბათი- 12:00-17:00 დასვენება - კვირა ანზღაურება-700ლარი(გამომუშავებით) ასაკი: 20-30წლამდე კომენტარებს არ ვპასუხობთ ‼️ დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ️571 20 76 41
02.06.2020
კონტაქტები:
ტელეფონი: 571 20 76 41
სრულად ნახვა
სოციალური ქსელები ბოტი
Барбершоп “Partizan” ищет администратора в свою профессиональную и дружную команду. Идеальный кандидат для нас: Коммуникабельная, ответственная, пунктуальная девушка с приятной внешностью. Обязательно знание языков, Английский, Грузинский, желательно Русский. Предлагаем: Гибкий рабочий график 15 дней в месяц. Оклад :Ежедневная оплата Для более детальной информации звоните по номеру 571 909864 или пишите в личку. ბარბერშოპ „პარტიზან“ ეძებს ადმინისტრატორს თავის პროფესიონალურ და მეგობრულ გუნდში . იდეალური კანდიდატი ჩვენთვის არის: კომუნიკაბილური, პასუხისმგებლობის გრძნობით,პუნქტუალური ,სასიამოვნო გარეგნობის გოგო. აუცილებელია ენების ცოდნა: ინგლისური,ქართული , სასურველია რუსული ენაც. ჩვენ გთავაზობთ : სამუშაო გრაფიკი თვეში 15 დღე ანაზღაურება: დღიურად დეტალური ინფორმაციისთვის დარეკეთ 571 909864 ან მოგვწერეთ პირადში.
19.05.2020
კონტაქტები:
ტელეფონი: 571 909864
სრულად ნახვა
სოციალური ქსელები ბოტი
გვესაჭიროება ქოლ ცენტრის ოპერატორი გოგონები, ასაკი 18 დან 35 წლამდე. ადგილზე მიტანის სერვისში. მისამართი გლდანი. დაინტერესების შემტხვევაში დამიკავშირდით... 598449282
06.05.2020
კონტაქტები:
ტელეფონი: 598449282
სრულად ნახვა

ყველა კატეგორია

ყველა კატეგორია დისტანციური მუშაობა ვაჭრობა, გამყიდველები, კონსულტანტები კვება, რესტორნები, კაფეები ტურიზმი, სასტუმროები, გართობა განათლება, მასწავლებლები მუშა პერსონალი ტექნიკური სპეციალობები მომსახურების სპეციალისტები მძღოლები, ტრანსპორტი, ლოგისტიკა ბანკები, ინვესტიციები, დაკრედიტება ადმინისტრაცია და მენეჯმენტი ბუღალტერია, აღრიცხვა, ფინანსები მარკეტინგი, რეკლამა, პიარი IT, ინტერნეტი, პროგრამირება მედიცინა, ფარმაცევტიკა წარმოება უსაფრთხოება, დაცვა იურისტები სახელმწიფო სამსახური მართვა, ხელმძღვანელები, უმაღლესი მენეჯმენტი სამუშაო სტუდენტებისთვის სხვა
კატეგორიების ჩამოშლა კატეგორიების აკეცვა
დისტანციური მუშაობა სწრაფი ნახვა
Mag.ge 03.05.2020
Mag.ge
ონლაინ მაღაზია "mag.ge" გუნდის ახალ წევრს ეძებს! პოზიცია: ინტერნეტ მაღაზიის ადმინისტრაციული ასისტენტი სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-დან 18:00 სთ-ის ჩათვლით, (კვირაში 2 დღე დასვენება - არჩევით), შაბათი 10:00-14:00 სთ (აუცილებელი სამუშაო დღე). სამუშაო ადგილი: თბილისი, ვაკე-საბურთალოს რ-ნი. ანაზღაურება: 250 ლარი + ბონუსი ძირითადი მოვალეობები: — მომხმარებელთა ინფორმირება საიტზე განთავსებული პროდუქციის შესახებ; — შეკვეთების მიღება, მომზადება-გადამისამართება შესაბამის საკურიერო სერვისზე; — მიღებული შეკვეთების კონტროლი, აღრიცხვა, რაპორტის მომზადება; — პროდუქციის მარაგების კონტროლი; — ვებსაიტზე ახალი პროდუქციის განთავსება (დამატებითი ანაზღაურებით ;)) — მომხმარებელთან სატელეფონო და ელექტრონული ფოსტით კომუნიკაცია; — FB გვერდის ნაწილობრივ მართვა-კონტროლი, სიახლეების განთავსება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი; — საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა; — ადმინისტრაციულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; — ქართული ენის სრულყოფილად ფლობა; — ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა (როგორც წერითი, ასევე ვერბალური). საჭირო უნარ-ჩვევები: — აუცილებელია გამართული მეტყველება; — კარგი კომუნიკაციის და სტრესულ ვითარებაში მუშაობის უნარი; — გუნდური მუშაობის, კლიენტების დარწმუნების და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი. — კანდიდატი უნდა გამოირჩეოდეს კარგი დიქციითა და ემოციური მდგრადობით; — ბეჭდვის მაღალი სიჩქარე. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV/რეზიუმე ელფოსტაზე: vacancy@mag.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ: "ვებსაიტის ადმინისტრაციული ასისტენტი".
03.05.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
კანტი
კომპანია "კანტი" აცხადებს ვაკანსიას სასაწყობე ნაშთების კოორდინატორის თანამდებობაზე თბილისში. დისტრიბუციისა და ლოგისტიკის კომპანია "კანტი" 2005 წელს დაარსდა. ჩვენი მისიაა მაქსიმალურად ადეკვატურად ვუპასუხოთ ქართულ ბაზარზე არსებულ მზარდ მოთხოვნას ხარისხზე, შევთავაზოთ მას ალტერნატივა მრავალი სახის კვების პროდუქტებზე - ეკოლოგიურად სუფთა, ლაბორატორიულად შემოწმებული, სერთიფიცირებული და საუკეთესო ტრადიციებით/რეცეპტით დამზადებული პროდუქციის ხარჯზე. ფუნქცია-მოვალეობები: — საწყობში არსებული პროგრამული პროცედურების ანალიზი, ოპტიმიზაცია და მენეჯმენტი; — ​რეპორტინგის სისტემის აწყობა და მართვა; — საწყობის პროცესების გამართვის მიზნით, ახალი პროგრამული პროცედურებისა და სხვადასხვა რეპორტების მომზადება; — საწყობის გუნდის სრული და ყოველდღიური მხარდაჭერა; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; — სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.შრომისმოყვარე, ენერგიული, ორგანიზებული; — Microsoft Office ცოდნა; — მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება; დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: zurab@kanti.ge სათაურში მიუთითეთ პოზიცია.
29.04.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
დისტანციური მუშაობა სწრაფი ნახვა
ფინანსური ბიურო
"ფინანსური ბიურო" საქართველოში სესხების ყველაზე მსხვილი პორტფელის მქონე კომპანიაა, რომელიც ფინანსური ორგანიზაციებისგან შეისყიდის სესხებს და მომხმარებლებს მათ სრულად დაფარვაში ეხმარება. "ფინანსური ბიურო", საქართველოს მასშტაბით აერთიანებს 20 ფილიალს და 600-მდე თანამშრომელს. კომპანია ამ დროისთვის სრულად არის გადასული დისტანციურ მუშაობაზე და როგორც სამუშაო პროცესი, ასევე, რეკრუტინგის ყველა ეტაპი ონლაინ პლატფორმების მეშვეობით ხორციელდება. "ფინანსური ბიურო" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე თბილისში. აუცილებელი მოთხოვნა: კანდიდატს ჰქონდეს შესაძლებლობა იმუშაოს დისტანციურად; სამუშაო საათები: ორშაბათი- პარასკევი: 10:00-დან 18:00-მდე; შაბათი: 10:00-დან 13:00-მდე სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი ანაზღაურება: 600 ლარი სამუშაოს აღწერა: — ვადაგადაცილებული სესხების მართვის ჯგუფის უფროსებთან და სესხის ოფიცრებთან ყოველდღიური კომუნიკაცია, მათი შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი; — მუშაობის პროცესში წარმოქმნილი პრობლემური საკითხების აღმოჩენა და დროული რეაგირება; — ყოველდღიური რეპორტების წარმოება; — უშუალო ხელმძღვანელის მიერ სხვა დავალებების შესრულება; (კომპეტენციის ფარგლებში) საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება; — უმაღლესი განათლება; — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა მაღალ დონეზე; (MS Word; MS Excel; MS Outlook) კომპეტენციები და უნარები: — ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოების უნარი; — სამუშაო დროის ოპტიმალურად გამოყენების უნარი; — პასუხისმგებლობის გრძნობა; — დეტალებზე ორიენტირებულობა; დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ CV შემდეგ მისამართზე: hr@fbureau.ge სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ადმინისტრაციული ასისტენტი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.
22.04.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
1