ქართული Русский English

ადმინისტრაცია და მენეჯმენტი - ვაკანსიები - თბილისი

ვაკანსიების ძებნა
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 15.01.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ახლად გახსნილი კომპანია (სტარტ-აპი) "Simple Steps Solutions" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — საქმიანი კორესპოდენციის წარმოება — კომპანიაში შემოსული ზარების მიღება და გადამისამართება — შეხვედრების ორგანიზება (ამ მიზნით სათათბირო ოთახის მომზადება საკანცელარიო ნივთებით) — კომპანიის აღჭურვა საჭირო საკანცელარიო ნივთებით — უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება — უმაღლესი განათლება ჩაითვლება უპირატესობად — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა — რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე პიროვნული თვისებები: — ენერგიულობა — მოტივირებულობა — პუნქტუალურობა — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა — რამდენიმე დავალების ერთდროულად შესრულების უნარი — კრეატიულობა და სწრაფი ანალიზის უნარი სამუშაო პირობები: — სამუშაო ადგილი - თბილისი — სამუშაო განრიგი - მცოცავი — ანაზღაურება: საწყისს ეტაპზე - 750 ლარი (გამოსაცდელი ვადის გასვლის შემდეგ 2 თვეში, ანაზღაურება იზრდება) დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: simplestepssolutions049@gmail.com. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
15.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
მენეჯერი 700 ლარი
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 11.01.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ვარკეთილი 3, მე-2 მიკროში ახლად გახსნილ "უნივერსამის" ფრენჩაიზში გვესაჭიროება მენეჯერი. მოთხოვნები: — აუცილებელი პირობა არის სამუშაო გამოცდილება აღნიშნულ პოზიციაზე! — პროგრამა 1C-ის ცოდნა! — საოფისე პროგრამების საშუალო დონეზე ცოდნა სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი 09:00-18:00 შაბათი: 09:00-14:00 ანაზღაურება: 700 ლარიდან განათლებიდან და გამოცდილებიდან გამომდინარე. გთხოვთ, CV გამოგზავნოთ ელფოსტით: giorgi.buachidze86@gmail.com
11.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
ესთეტიკური ცენტრი "La`Tuka Esthetics" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — კლიენტებისთვის მაღალ ხარისხიანი მომსახურების გაწევა — ესთეტიკურ ცენტრში არსებული პროდუქციის და პროცედურების სრულყოფილი ცოდნა და კლიენტებისთვის აქტიურად შეთავაზება. — გაყიდვების ზრდაზე ორიენტირებულობა — პაციენტების ჩაწერების კოორდინაცია და ორგანიზება. — ადმინისტრაციული ზარების შესრულება — სოც. ქსელის მართვა — სალაროსთან მუშაობა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება; — რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა (სასაუბრო დონე) — გაყიდვებისა და კლიენტთა მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება - მინიმუმ 1 წელი. უნარ-ჩვევები: — გამართული მეტყველების უნარი — ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი; — ეფექტური კომუნიკაციისა და და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი; — სიახლეების სწრაფად ათვისების უნარი. — კრეატიულობა და აქტიურობა. სამუშაო გრაფიკი: 10:00-22:00 სთ. (დღეგამოშვებით) ხელფასი: ფიქსირებული + ბონუსი. პანდემიის პირობებში სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:30 სთ. (დღეგამოშვებით) დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV, აუცილებლად სურათით (სურათის გარეშე CV არ განიხილება), შემდეგ მისამართზე: info@latuka.ge გთხოვთ, ელფოსტის გამოგზავნისას მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
10.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო 29.12.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "ჭი-ტა" აცხადებს ვაკანსიას HR მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები: — ადამიანური რესურსების ზოგადი პოლიტიკისა და პროცედურების შემუშავება, დანერგვა და მართვა. — კომპანიაში ახალი თანამშრომლების საჭიროებების განსაზღვრა და შერჩევის პროცესის დაგეგმვა/შესრულება/ანალიზი. — თანამშრომელთა მონაცემთა ბაზის წარმოება, პირადი საქმეების მოწესრიგება, შესაბამის ბრძანებებთან და დოკუმენტაციასთან მუშაობა. — თანამშრომელთა შეფასების სისტემის შემუშავება, დაგეგმვა, განხორციელება, შესაბამისი შემდგომი ნაბიჯების განსაზღვრა/ შესრულება და მათი ეფექტურობის განსაზღვრა. — სამუშაო აღწერილობების ოპტიმიზაცია, ახალი პოზიციების ფუნქციებისა და მიზნების განსაზღვრა, თანამშრომელთა გარემოსთან ადაპტირების ხელშეწყობა. — თანამშრომელთა მოტივაციაზე ზრუნვა, ინდივიდუალური და ჯგუფური მიდგომების შემუშავება და სიახლეების ინიცირება. — დეპარტამენტების მიზნების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება, სტრუქტურის მოდიფიკაცია. — თანამშრომელთა სამუშაო განრიგის შეფასება, დასწრება/გაცდენების მონიტორინგი. — ხელფასების მომზადების პროცესის სრული მართვა. — ტრენინგების ან/და პროფესიული გადამზადებების საჭიროების განსაზღვრა/დაგეგმვა/შესრულება და ეფექტიანობის გაზომვა. — დასაქმების, სადაზღვევო, მონიტორინგის და სხვა საჭირო მომსახურების კომპანიებთან და სამსახურებთან ურთიერთობა. — თანამშრომელთა მიერ შესრულებული სამუშაო ხარისხის მეთვალყურეობა და შეფასება. — უშუალო ხელმძღვანელთან რეპორტინგი. მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება (სოციალური მეცნიერებებისა ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით). — საქართველოს შრომის კოდექსის ცოდნა. — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა. — ადამიანური კაპიტალის მართვის მიმართულებით მინ 3 წლიანი გამოცდილება. — აუცილებელია მმართველ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება. — დეტალებზე ორიენტირებული, ორგანიზებული, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე. — პრიორიტეტების განსაზღვრისა და დროის მართვის უნარი. — კრეატიულობა, გამართული კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმოების უნარი. — შედეგზე ორიენტირებულობა. სამუშაო ადგილი: თბილისი. გრაფიკი: სრული დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: hr-1@chita.ge
29.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 24.12.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — შემომავალ ზარებზე პასუხის გაცემა; — მომხმარებლისთვის დეტალური და ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება; — საჭიროების შემთხვევაში გამავალი ზარების განხორციელება; — ინფორმაციის დამუშავება და შესაბამის პროგრამაში შეყვანა; — თანამდებობრივი ინსტრუქციით გათვალისწინებული სხვა ფუნქციების განხორციელება. განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება; — ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (წერილობითი, ზეპირი); — ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; — კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა. პიროვნული უნარ-ჩვევები: — ორგანიზებულობა; — სტრესული სიტუაციების მართვის უნარი; — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; — დისციპლინირებულობა, გაწონასწორებულობა; — კომუნიკაციის უნარი. დამატებითი ინფორმაცია: — სამუშაო განაკვეთი: 24 სთ, სამ დღეში ერთხელ — ანაზღაურება: 750 ლარი (ხელზე ასაღები) დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@algani.ge. ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
24.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
"სადაზღვევო კომპანია ალდაგი" აცხადებს ვაკანსიას სამეურნეო სპეციალისტის პოზიციაზე, შესყიდვების განყოფილებაში. ძირითადი მოვალეობები: — დაზიანებული საავტომობილო ნაწილების სერვის ცენტრებიდან ტრანსპორტირება და დასაწყობება; — ინვენტარის ტრანსპორტირების უზრუნველყოფა; — ოფისების მომარაგება საკანცელარიო ნივთებით და ინვენტარით; — მცირე სამეურნეო შესყიდვების უზრუნველყოფა. ძირითადი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება, სასურველია ტექნიკური მიმართულებით; — სასურველია ავტომობილების ტექნიკური მახასიათებლების ცოდნა; — აუცილებელია B კატეგორიის მართვის მოწმობა და ავტომობილის მართვის გამოცდილება; — სასურველია საკუთარი ავტომობილის ყოლა; — საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა და პრაქტიკული გამოცდილება. პიროვნული უნარები: — მოწესრიგებულობა; — დეტალებზე ორიენტირებულობა; — სწრაფად ათვისების უნარი; — დროის მართვის უნარი. გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: hr@aldagi.ge 2020 წლის 4 დეკემბრის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება - "სამეურნეო სპეციალისტი".
28.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
Banya №1 24.11.2020
Banya №1
“BANYA #1-Tbilisi” – New Spa-center with a traditional steam bath The Georgian branch of London based bath-house is looking for a Managing Director in Tbilisi. The opening is planned for 2021, February-March Venue location: Tbilisi, Kiketi. Role: • Day-to-day management • Personnel search • Document flow and reporting • Brand and SPA-center services promotion in traditional and social media (channels & promotion understanding) • Social media and web-site management – holding the accounts, information posting and update • Management balance sheet (standard) Requirements: • Established management experience (spa/hotel/restaurant/shop). Recommendations required. • PC user (Windows, MS Word, Excel, Outlook) • Languages: Georgian, English/ Russian (upper-intermediate) Personal skills: • Strong time management; • Business development and results achievement focus; • General strategic thinking and planning skills; • Highly developed sense of responsibility; • Ability to motivate and manage team effectively • Excellent communications skills • Consitions: Compensation depends on experience and will be discussed individually Part-time during launch period, full-time further. If interested, please send your CV to info@gobanya.ge
24.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ყველა კატეგორია

ყველა კატეგორია დისტანციური მუშაობა ვაჭრობა, გამყიდველები, კონსულტანტები კვება, რესტორნები, კაფეები ტურიზმი, სასტუმროები, გართობა განათლება, მასწავლებლები მუშა პერსონალი ტექნიკური სპეციალობები მომსახურების სპეციალისტები მძღოლები, ტრანსპორტი, ლოგისტიკა კავშირგაბმულობა, ოპერატორები ადმინისტრაცია და მენეჯმენტი ბუღალტერია, აღრიცხვა, ფინანსები მარკეტინგი, რეკლამა, პიარი IT, ინტერნეტი, პროგრამირება მედიცინა, ფარმაცევტიკა წარმოება უსაფრთხოება, დაცვა იურისტები სახელმწიფო სამსახური მართვა, ხელმძღვანელები, უმაღლესი მენეჯმენტი სამუშაო სტუდენტებისთვის სხვა
კატეგორიების ჩამოშლა კატეგორიების აკეცვა
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სწრაფად მზარდი კომპანია თბილისში ეძებს ინგლისურენოვან შესყიდვების ოპერატორს. ძირითადი მოვალეობები: — ინტერნეტში შესასყიდი პროდუქტის მოძიება; — პროდუქტის შესყიდვა; — შესყიდვებთან დაკავშირებული საკითხების მართვა; — კომპეტენციის ფარგლებში, ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვა ფუნქცია-მოვალეობების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — ინგლისური ენის სრულყოფილად ფლობა (წერა, მეტყველება, წაკითხულის გააზრება); — რუსული ენის ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად); — კარგი კომპიუტერული უნარ-ჩვევები; — ინტერნეტ სივრცეში მუშაობის ცოდნა და ნავიგაციის უნარი; — ონლაინ მარკეტინგის ან/და შესყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება; — კანდიდატი სასურველია იყოს მდედრობითი სქესის. (გენდერული ბალანსის შენარჩუნების მიზნით) — ასაკი: 18-35 წ. პიროვნული უნარ-ჩვევები: — მიზანდასახული; — აქტიური; — შრომისმოყვარე; — პასუხისმგებლიანი. სამუშაო განაკვეთი: მოქნილი. ანაზღაურება: 850 ლარი (მოჭრილი) + ბონუსი. ადგილმდებარეობა: თბილისი (შესაძლებელია როგორც დისტანციურად, ასევე ოფისიდან მუშაობაც). დაინტერესებულმა პირებმა თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: kekeliagiorgi@yahoo.com (სათაურში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება).
16.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სამუშაო ადგილი: თბილისი დარიცხული ხელფასი: 625 ლარი სამუშაო გრაფიკი: 11:00-18:00 სთ. ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. მოვალეობები: — გასული და შემოსული წერილების აღრიცხვა და დაარქივება; — სათაო ოფისში მოსული სტუმრების დახვედრა და ადრესატამდე მიცილება; — თანამშორმლების საკანცელარიო საქონლით მომარაგება; — ჰიგიენური საშუალებების შეკვეთა და განაწილება; — თანამშრომელთა დასწრების აღრიცხვის პროგრამის ადმინისტრირება-რეპორტის წარმოება; — კომპანიის ელ. ფოსტის კონტროლი, შემოსული წერილების ადრესატთან გადაგზავნა; — ოფისში სისუფთავის უზრუნველყოფა; მოთხოვნები: — სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე არანაკლებ 1 წელი; — ინგლისური ენის ცოდნა; — კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა; — კარგი წერის და საუბრის მანერა; — კომუნიკაბელურობა, შრომისმოყვარეობა, პასუხისმგებლობის გრძნობა; ბენეფიტები: — ჯანმრთელობის დაზღვევა — სატელეფონო ლიმიტი დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ მიმდინარე წლის 5 დეკემბრამდე გამოაგზავნოთ CV ქართულ ენაზე შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: vacancy@jeugroup.ge და გთხოვთ წერილის შინაარსში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება-წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
11.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
მდებარეობა- წერეთელი. ასაკი-40 წლამდე. სამუშაო საათები: 09:30-18:00 ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით. ანაზღაურება 600 ლარი მომატების პერსპექტივით. ასევე ამავე საწარმოს ესაჭიროება მილების წარმოებაში მენეჯერის დამხმარე. გამოსაცდელი სტაჟირების პერიოდში ანაზღაურება 500 ლარი. 557 557 337
17.10.2020
კონტაქტები:
ტელეფონი: 557 557 337
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

მომხმარებლები

გსურთ თქვენი რეზიუმეს განთავსება აქ? პროფილის შექმნა
დისტანციური მუშაობა
1