ქართული Русский English

მარკეტინგი, რეკლამა, პიარი - ვაკანსიები

ვაკანსიების ძებნა
კომპანიის ლოგო მწვანე შუქი
ავტო იმპორტიორი კომპანია ''GREEN LIGHT'' აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე. სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი, 11:00 დან - 18:00 მდე. საქმიანობის შესწავლის დრო: 7 დან 14 დღემდე პიროვნული თვისებები: გუნდურად მუშაობის უნარი ავტომობილების ცოდნა ელემენტალურ დონეზე მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა დეტალებზე ორიენტირებულობა მომხმარებელთან თავაზიანი ურთიერთობის უნარჩვევები შერჩევის ეტაპები: მიღებული CV-ების გადარჩევა: ინდივიდუალური გასაუბრება დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი CV მეილზე GREENLIGHTLTD@MAIL.COM
05.05.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ქუთაისის საეკლესიო საავადმყოფო
დამსაქმებელი:ქუთაისის საეკლესიო საავადმყოფო-წმინდა დავით აღმაშენებლის სახელობის ქსენონი ქუთაისის საეკლესიო საავადმყოფო წმინდა დავით აღმაშენებლის სახელობის- ქსენონი.ქალაქის პირველი მრავალპროფილური საავადმყოფო. - გაიხსნა 1912 წელს. დაწესებულება 108 წელია უწყვეტად ფუნქციონირებს და უზრუნველყოფს პაციენტების საჭიროებებზე მორგებულ მაღალი ხარისხის ამბულატორიულ და სტაციონარულ სერვისს. მისამართი:ქ.ქუთაისი ახალგაზრდობის გამზირი#21 მოთხოვნები: • უმაღლესი განათლება ჟურნალისტიკის ან მომიჯნავე სპეციალობის განხრით; (დამამთავრებელი კურსის სტუდენტები); • პიარის/კომუნიკაციის ასისტენტის/ჟურნალისტის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება; • სოციალური მედია/ვებგვერდების მართვა; • გრაფიკული პროგრამების ცოდნა: Illustrator/adobe Photoshop; • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების word/exel/power point, ელექტრონული ფოსტით სარგებლობა; • ინტერვიუს ჩაწერის, ფოტო თუ ვიდეო გადაღების ტექნიკის ფლობა და ინტერნეტით სარგებლობა; • კრეატიულობა, საინტერესო, ინოვაციური თემების და რუბრიკების მოფიქრება,ფაქტების ობიექტურად შეფასების და ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი; პიროვნული კომპეტენციები/უნარები: • გუნდური მუშაობა; • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; • მოლაპარაკებების წარმოება; • დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი; • ენერგიულობა და ოპერატიულობა; ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: • დაწესებულების საქმიანობის პოპულარიზაცია და მისი წარმოჩენა სამიზნე აუდიტორიასთან; • დაწესებულების მიმდინარე სიახლეების გაშუქება; • დაწესებულების სერვისების პოპულარიზაცია/პაციენტების მოზიდვა; • თემატური ინფორმაციის მოძიება/დამუშავება, მასალების მომზადება (ინფოგრაფიკა,სტატია,ვიდეორგოლი)სოციალური ქსელებისთვის, ვებ.გვერდისთვის; • მასმედიის წარმომადგენლებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების განვითარება,სხვადასხვა უწყებების პრესსამსახურებთან თანამშრომლობა. ანაზღაურება: გასაუბრების საფუძველზე ურთიერთშეთანხმებით. დაინტერესებულ პირების გთხოვთ, გამოაგზავნოთ ავტობიოგრაფია (CV) და სამოტივაციო წერილი შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე hr.qsenoni@gmail.com-არაუგვიანეს 2021წლის 15მაისისა.
04.05.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
დისტანციური მუშაობა სწრაფი ნახვა
Awove LTD 28.04.2021
Awove LTD
We are looking for a Digital Marketing (SMM & Media Buying) Expert to join our creative agency. —About you You are quick on your feet and learn fast, creative, full of ideas, easy-going and ready to work on new and exciting projects for a variety of clients (cross-media). Your skills - media buying (cross-media incl. native and search) - social media content creation, post scheduling and engagement - general marketing strategy, planning and analytics Candidates with graphic design experience will be highly regarded but not a requirement. The role Work closely with our creative team to execute campaign strategies for customers incl. media buying, social media management and posting for a variety of products. Work you will be involved in: - Social media posting - Email marketing (Mailchimp) - Marketing briefings/strategy - Campaign conceptualisation & execution - Communication with team and sometimes customers… The position requires excellent English both written and spoken. If you also speak Russian that would be great. Salary is negotiable for the right candidate. Work is remote and full time, Monday to Friday. This is a long term position and we are looking for those who want to work with a stable international employer remotely. Paid annual leave included. Awove Limited is an equal opportunity employer.
28.04.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: +35799878926
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
დისტანციური მუშაობა სწრაფი ნახვა
Awove LTD 28.04.2021
Awove LTD
We are looking for a graphic designer with marketing experience (or willing to learn) to join our creative agency remotely. —About you Are creative, easy-going, want to learn new skills and looking for a new challenge in an agency that prides itself on doing unique work that makes a difference for its clients. —Your skills Solid graphic design experience (Adobe Suite/Figma) both with print and digital mediums (mostly digital). Additionally, experience with branding and web/app design will be highly valued. —The role Work with our creative team to create pixel-perfect designs for all sorts of mediums for a wide range of clients. Assist marketing where needed and provide support to customers where required. The position requires good spoken English, additionally, if you speak Russian as well it will be viewed favourably. Work you will be involved in: - Digital banners - Web design - Business cards - Logo design, conceptualisation - Billboards - Branding/corporate identity design - Print ads - Social media post design - Landing page design - Email design and more… Salary is negotiable for the right candidate. This is a full-time position (Monday to Friday). Working hours are flexible for the right candidate. Awove Limited is an equal opportunity employer.
28.04.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: +35799878926
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
დისტანციური მუშაობა სწრაფი ნახვა
NL International
იქნებით გაყიდვების მენეჯერი, გაუწევთ პროდუქტს რეალიზაციას და ასევე იმუშავებთ ქსელური მარკეტინგის პრინციპით (შექმნით თქვენს გუნდს რომლის ლიდერიც იქნებით და მათ გაყიდულ პროდუქციაზე თქვენც აიღებთ თქვენს წილ ბონუსს) ანაზღაურება გამოდის გამომუშავებით რაც მთლიანად დამოკიდებული იქნება თქვენი მუშაობის პროდუქტიულობაზე. სამუშაო გრაფიკი კი მოქნილი, შეგეძლებათ მუშაობა როგორც ონლაინ ისე ოფლაინ.
09.04.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: 591810246
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სოციალური მედია მენეჯერის პოზიციაზე დასაქმებულს ევალება: — სოციალური გვერდებისა და მედია პლატფორმების (Facebook, Instagram, Twitter) შექმნა და კონტენტის მენეჯმენტი — სოციალურ ქსელებში გვერდების და ჯგუფების განვითარების სტრატეგიის შემუშავება, მართვა და მონიტორინგი; — მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლა, ანალიზი და შედეგების მიხედვით კამპანიების დაგეგმვა/განხორციელება; — სოციალური გვერდებისთვის ფოტო-ვიდეო მასალის მომზადება და განთავსება; — კომპანიის სიახლეების დროულად განთავსება მედია-პლატფორმებზე. უპირატესობა მიენიჭებათ იმ კანდიდატებს რომლებსაც ასევე შეეძლებათ პროდუქციისათვის შესაბამისი ფოტოების გადაღება აპლიკაციაში/ვებ-გვერდზე განთავსების მიზნით. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — გამოცდილება: სასურველია სამუშაო გამოცდილება 1 წელი აღნიშნულ პოზიციაზე — სფერო: მარკეტინგი, ინფორმაციული ტექნოლოგიები; — ქართული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ფლობა. — აუცილებელია: Facebook ads/business Manager-ის მაღალ დონეზე ცოდნა. — Adobe Photoshop/Illustrator-ის ცოდნა და გრაფიკული დიზაინის სხვა პროგრამების ფლობა. უნარები: — პუნქტუალურობა — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა — დროის ეფექტურად მართვის უნარი — საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი — შემოქმედებითი აზროვნება — ანალიტიკური აზროვნების უნარი. პირობები: — სამუშაო გრაფიკი: შეთანხმებადი — ანაზღაურება: შეთანხმებადი. საკონტაქტო ელფოსტა: newcomergeo@gmail.com
23.03.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 19.03.2021
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "Auto Home" წარმოადგენს ონლაინ პლატფორმას, რომელიც დაინტერესებულ პირებს სთავაზობს ავტომობილის ლიზინგით შეძენას, საკუთარ ავტომობილის ხელსაყრელი პირობებით დალომბარდებასა და განუბაჟებელი ავტომობილის დაფინანსებას. "Auto Home" ონლაინ სივრცეში შეგიძლიათ მოიძიოთ შემდეგ მისამართზე https://myautohome.ge/ ჩვენ ვეძებთ გაყიდვების მენეჯერს. ძირითადი მოვალეობები: — ახალი მომხმარებლების მოძიება და კომპანიის ასორტიმენტის შეთავაზება; — პოტენციურ კლიენტებთან მოლაპარაკებების წარმოება; — კლიენტების მოთხოვნების შესაბამისად მათთვის პრეზენტაციის ჩატარება; — გაყიდვის შემდგომი კომუნიკაცია კლიენტებთან და მონიტორინგი. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები: — ასაკი: 19-დან 25 წლამდე; — სქესი: მდედრობითი; — მესამე ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი; — სასურველია გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება; — ინფორმაციის ოპერატიულად მოძიების და დამუშავების უნარი; — კომუნიკაციის კარგი უნარ-ჩვევები; — სამუშაოს სწორად დაგეგმვის და დროის ოპტიმალურად გადანაწილების უნარი; — ინგლისური ენა - საბაზისო ცოდნა; — MS Office-ის საბაზისო დონეზე ცოდნა. მდებარეობა: თბილისი სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი-შაბათი) სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (შესვენება 1 საათი); შაბათი: 10:00-15:00 ანაზღაურების ტიპი: ფიქსირებული 400₾ + ბონუსი (შესაძლებელია გამოიმუშაოთ 400-დან 2000 ლარამდე) გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ რეზიუმე მისამართზე: careerautohome@gmail.com. სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება - "გაყიდვების მენეჯერი".
19.03.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
აუცილებელი მოთხოვნა: გამოცდილება facebook გვერდზე მუშაობის,ლაივის წაყვანა , ფბ გვერდის მართვა და ადმინისტრირება, აქტივობების დაგეგმვა, გვერდის პიარი.
11.03.2021
კონტაქტები:
ტელეფონი: 599016109
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
Arctica 05.03.2021
Arctica
ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის შემუშავება და განხორციელება — სოციალური მედიის არხების მართვა სოც. მედია მენეჯერთან ერთად (Facebook, Instagram, Pinterest, Youtube) — ციფრული მარკეტინგის სარეკლამო ინსტრუმენტების მართვა (Facebook, Google Ads) — ციფრული არხებისთვის განკუთვნილ ვიზუალებზე დიზაინერებთან ერთად მუშაობა — ციფრული მარკეტინგის ანალიზი და რეპორტინგი — მარკეტინგის საკომუნიკაციო სტრატეგიის შემუშავებაში მონაწილეობა — SEO საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია პიროვნული უნარ-ჩვევები: — ორგანიზებულობა; — კუმუნიკაბელურობა; — თვითგანვითარებაზე ორიენტირებულობა; — დროის ეფექტურად მართვის უნარი; CV -გადმაოგზავნეთ შემდეგ მეილზე arcticaads0@gmail.com
05.03.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
"Digital Marketing House" სხვა და სხვა კომპანიებს უწევს ციფრულ-მარკეტინგულ მომსახურებას და ეხმარება განვითარებაში. თუ ხარ ახალგაზრდა, ენერგიული, მოტივირებული ადამიანი და მზად ხარ ახალი გამოწვევისთვის მაშინ ეს შენთვისაა! DMH აცხადებს ვაკანსიას ბიზნეს გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — ბაზრის კვლევა და ანალიზი — კომპანიების მოძიება და საქმიანი ურთიერთობების დამყარება — პარტნიორ კომპანიებთან ურთიერთობა და კომუნიკაცია — თვის გეგმის შედგენა და შესრულება — პერსონალური და გუნდური გეგმის შესრულება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება - მინიმუმ 1 წელი — განათლება - საშუალო, უმაღლესი — ენები - ინგლისური, რუსული, ჩაითვლება უპირატესობად პიროვნული მახასიათებლები: — გამართული მეტყველების და პრეზენტაციის უნარი; — ეფექტური დროის მენეჯმენტი, ორგანიზების კარგი უნარი; — პასუხისმგებლობა დაკისრებული ვალდებულებების მიმართ; — შედეგებზე ორიენტირებული, პროგრესულად მოაზროვნე; — ორგანიზებულობა, შრომისმოყვარეობა, კომუნიკაბელურობა; — გუნდური მუშაობის უნარი; — სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი; — სიახლეების ათვისების უნარი; სამუშაო გრაფიკი (სრული განაკვეთი) ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. სამუშაო დრო - 10:30-18:00 შაბათს 10:30 დან 15:00-მდე საშუალო ანაზღაურება: 600 დან 1000 მდე დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: vacancy.connecting@gmail.com წარმატებებს გისურვებთ!
08.02.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

მომხმარებლები

გსურთ თქვენი რეზიუმეს განთავსება აქ? პროფილის შექმნა
დისტანციური მუშაობა
კომპანიის ლოგო 10.01.2021
დისტანციური მუშაობა
კომპანიის ლოგო 05.01.2021
დისტანციური მუშაობა
კომპანიის ლოგო 31.12.2020
კომპანიის ლოგო 30.11.2020
დისტანციური მუშაობა
კომპანიის ლოგო 24.11.2020
დისტანციური მუშაობა
კომპანიის ლოგო 30.09.2020