ქართული Русский English

მართვა, ხელმძღვანელები, უმაღლესი მენეჯმენტი - ვაკანსიები

ვაკანსიების ძებნა
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
შპს "მეკერმე" (სასოფლო სამეურნეო, საოჯახო ფერმის ინვენტარის და სხვა პროდუქტის იმპორტიორი) აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების განვითარების მენეჯერის თანამდებობაზე თბილისში. ფუნქცია-მოვალეობები: — პოტენციური კლიენტების მოძიება, მოზიდვა — კლიენტების ბაზების შექმნა, მოლაპარაკების წარმართვა, ადგილზე ვიზიტების დაგეგმვა, პროდუქციის შეთავაზება; — გაყიდვების ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა, დამატებითი გაყიდვების არხების მოძიება. — გასაყიდი საქონლის მახასიათებლების ზედმიწევნით შესწავლა. — გასაყიდი აქტივობების დაგეგმვა, სოციალური მედიის როლის გათვალისწინება გამოყენება; — არსებული კლიენტების შენარჩუნება, მართვა — ბაზარზე არსებული კონკურენციის დონის განსაზღვრა. — გაყიდვების ანგარიშების მოხსენება, აღრიცხვა კონტროლი. — გაყიდვების კონსულტანტების დახმარება კონსულტაცია, ცოდნის გაზიარება. — ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება, მაღაზიის კონტროლი, მართვა საქმიდან გამომდინარე მოთხოვნების შესაბამისად. — სხვა დამატებითი საქმიდან გამომდინარე საჭიროებების და დავალებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება. — გაყიდვების სხვადასხვა მეთოდების ცოდნა (ტრადიციული და თანამედროვე გაყიდვების მეთოდები, სოც. მედია ა.შ) — ბიზნესის, პროექტების და გაყიდვების მართვის ცოდნა. — უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირება ან ეკონომიკაში სასურველია. — ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილი ცოდნა; — საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Office - Excel, Word, PowerPoint) დამატებითი მოთხოვნები: — საქმიანი მოლაპარაკების წარმართვის უნარი; — ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი; — დიდი ინფორმაციის მიღება და სწრაფი ანალიზის უნარი. — კეთილგანწყობილი, კომუნიკაციის და ურთიერთთანამშრომლობის კარგი უნარი. — ორგანიზებულობა; — გუნდში მუშაობის უნარი; — დროის ეფექტურად მართვის უნარი. — დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი. სამუშაო განაკვეთი: სრული ანაზღაურება: განისაზღვრება მოლაპარაკების, კვალიფიკაციისა და სამუშაო გამოცდილების შესაბამისად დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ CV ელ. ფოსტაზე: ioseb.mateshvili@mekerme.ge; სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
10.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "Modern House" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის/ჯგუფის უფროსის პოზიციაზე, თბილისში. კომპანია "Modern House" 2017 წლიდან წარმატებით პოზიციონირებს სამშენებლო მასალების ბაზარზე. იგი მომხმარებელს სთავაზობს ფუნდამენტური მშენებლობისთვის საჭირო მაღალი ხარისხის მოთხოვნად პროდუქციას: ჰიდროსაიზოლაციო, თერმო და ხმის საიზოლაციო სისტემებს, საბათქაშე მასალებს, საღებავებს, წებო-ცემენტებს, სახანძრო რეზერვუარებს, ბინაში და სასტუმროს ნომრის შესასვლელ კარებს, სახანძრო კარებს, ლესვითი სამუშაოების სერვისს და ა.შ. კომპანია თანამშრომლობს ისეთ წამყვან საერთაშორისო ბრენდებთან, როგორებიცაა: WEBER ( saint gobain), Falez, kupcelik, Entegre, Power mix, Mantosiva, Isiklar. ძირითადი მოვალეობები: — არსებული სამშენებლო სარემონტო მასალების რეალიზაციის გასაზრდელად შესაბამისი სტრატეგიის შემუშავება და მის დანერგვაზე ზრუნვა; — არსებული სამშენებლო სარემონტო მასალების ბაზრის კვლევა და ანალიზი; — გარე გაყიდვების მიმართულებით არსებული ხარვეზების გამოვლენა და მენეჯმენტისთვის წარდგენა; — კომპანიის გაყიდვების გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობა; — გაყიდვების გუნდისთვის გეგმების გაცნობა; — თანამშრომლების მოტივირება, შესრულებული სამუშაოს შეფასება; — მომხმარებელთა განწყობის შესწავლა და ეფექტური სტრატეგიის შემუშავება; — გარე გაყიდვების მენეჯერებთან კომუნიკაცია სამსახურის საერთო მიზნების შესახებ. ძირითადი მოთხოვნები: — აუცილებელია გაყიდვებში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; — საოფისე პროგრამების (MS office Word, Excel, PowerPoint) ცოდნა; — საცალო გაყიდვების თანამედროვე ტენდენციების ცოდნა; — სასურველია გუნდის მართვის გამოცდილება. პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები — კომუნიკაბელური; — დეტალებზე ორიენტირებული; — ორგანიზებული; — ოპერატიული; — განვითარებაზე ორიენტირებული; — მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული; სამუშაო გრაფიკი: სრული. ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: თბილისი. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, 2021 წლის 5 თებერვლის ჩათვლით გამოაგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: irakli@modernhouse.ge და სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება. გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას!
06.01.2021
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
"საქართველოს სალიზინგო კომპანია" აცხადებს ვაკანსიას ბიზნეს ლიზინგის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი ფუნქციებია: — არსებული პორტფელის გაზრდა, ახალი კლიენტების მოძიება, სალიზინგო პროდუქტების გაყიდვა; — კლიენტებთან გრძელვადიანი, ლოიალური ურთიერთობების ჩამოყალიბება და მაღალხარისხიანი მომსახურების გაწევა; — სალიზინგო აქტივებზე რეკომენდაციების გაწევა, შერჩევაში ხელშეწყობა; — ლიზინგის პროექტების მომზადება, დამტკიცება და გაცემის პროცესის კოორდინირება; — სალიზინგო პორტფელის მუდმივი მონიტორინგი. სასურველი კანდიდატის პროფილი: — ბიზნეს დაკრედიტებაში მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება, სასურველია SME მიმართულებით. — კარგად განვითარებული მომსახურების, გაყიდვების და მოლაპარაკების წარმოების უნარი. — ინტერესი სალიზინგო აქტივების მიმართ (სამშენებლო ტექნიკა, დანადგარები, ქარხნები, ავტომობილები, ა.შ.) — ფინანსური უწყისების საბაზისო ცოდნა; — ენების ცოდნა: ინგლისური / რუსული - კარგად — განვითარებაზე ორიენტირებული, თვითმოტივირებული, ინტერესიანი და პოზიტიური. — უმაღლესი განათლება ფინანსები/ეკონომიკა/საბანკო საქმე/ბიზნესის ადმინისტრირება; დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონული ფოსტით მისამართზე: glcjobs@leasing.ge არაუგვიანეს 2021 წლის 12 იანვრისა გთხოვთ, სათაურის (`Subject") ველში მიუთითოთ ის თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით განაცხადს.
29.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 29.12.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
დელიკატესებისა და პრემიუმ ხარისხის პროდუქტების მაღაზიათა ქსელი "გასტრონომი" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება წლის ჭრილში — ბრენდინგის, დიზაინის, საკომუნიკაციო მასალების დაგეგმარება და მართვა სხვადასხვა საკომუნიკაციო არხებში — მაღაზიის სეზონური კამპანიებისა და მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და განხორციელება — მარკეტინგის გუნდის მართვა — მედია გეგმის შემუშავება და მართვა — მედია სააგენტოებთან და მომწოდებლებთან ურთიერთობა — კომპანიის პარტნიორ უცხოურ ბრენდებთან მჭიდრო თანამშრომლობა და მათთან ერთად სხვადასხვა მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა და განხორციელება — კონკურენტების კვლევა — ყოველთვიური/კვირეული რეპორტინგი მენეჯმენტთან საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები: — უმაღლესი განათლება მარკეტინგის მიმართულებით — მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე საცალო ვაჭრობის სფეროში ან ჰორეკა ბიზნესში — გასტრონომიის ტენდენციებისა და საფუძვლების ცოდნა — გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი — გუნდის მართვის უნარი — ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა ანაზღაურება: 2300-2500 ლარი (დამოკიდებულია კანდიდატის კვალიფიკაციაზე) სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი დაინტერესების შეთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: hr@gastronome.ge
29.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო 22.12.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
გზების სამშენებლო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას HR სპეციალისტის პოზიციაზე. კომპანია 2005 წელს დაარსდა და დღევანდელი მდგომარეობით ლიდერია საქართველოს ბაზარზე საგზაო-სამშენებლო მიმართულებით. ადგილმდებარეობა: თბილისი. ძირითადი მოვალეობები: — საკადრო საქმისწარმოება (თანამშრომელთა დანიშვნა, გათავისუფლება, როტაცია, შრომითი ხელშეკრულება და სხვ.) შესაბამისი ბრძანების ფორმირება (მივლინება, სახელფასო დანამატი, ჯარიმა და ა.შ.) — ორგანიზაციული სტრუქტურის ფორმირება — კომპანიაში არსებული პროცედურების დოკუმენტურად გაწერა; თანამდებობრივი ინსტრუქციების შექმნა, დამუშავება, პერიოდული განახლება; — რეკრუტინგი - თანამშრომელთა შერჩევა, ტესტირების და გასაუბრებების ორგანიზება; — კომპანიაში არსებული ბენეფიტებისა და თანამშრომლების მოტივაციისთვის საჭირო კორპორატიული ღონისძიებების ორგანიზების პროცესში უშუალო ჩართულობა და პროცესების მართვა — ორგანიზაციის კორპორატიული კულტურის შემუშავება; თანამდებობრივი ინსტრუქციების გაწერა — ბანკებთან (ახალი თანამშრომლისთვის სახელფასო ბარათის დამზადება, განაცხადის შევსება, ბარათის გააქტიურება, მიწოდება თანამშრომლისთვის) — მომსახურე სატელეფონო კომპანიები (ნომრის გააქტიურება, პაკეტის განსაზღვრა, ლიმიტის კონტროლი და ა.შ.) ძირითადი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება; — პასუხისმგებლობის მაღალი დონე; — საოფისე პროგრამების ცოდნა — ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურში მუშაობის არანაკლებ 1 წლიანი გამოცდილება. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: bvacancygroup@gmail.com წლის 1 იანვრამდე. გთხოვთ, სათაურის ველში "subject" მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "HR სპეციალისტი".
22.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სს "ჯორჯიან ქარდი", საქართველოში არსებული ერთ-ერთი მსხვილი საპროცესინგო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას პროდუქტების მფლობელის პოზიციაზე. ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები: — ახალი პროდუქტის შესახებ, დამკვეთთან ერთად ინფორმაციის შეგროვება და პროექტის სქოუფის ფორმირება — ახალი პროდუქტის შესაძლო გავლენის შესახებ ინფორმაციის მოძიება და რისკების ანალიზი (New Risk Assesment); — პროექტთან დაკავშირებული ხელშეკრულებების/აქტების მენეჯმენტი პროექტის განმავლობაში მის ყველა ეტაპზე(ინიცირება, დაგეგმვა, შესრულება, მონირიტინგი) ყველა საჭირო ცენტრთან კომუნიკაციის ორგანიზება — პროდუქტის რეალურ გარემოში დანერგვის ინიცირება და მასთან დაკავშირებული ყველა საჭირო კომპონენტის შეგროვება — პერიოდული მონიტორინგი — დაფიქსირებული ხარვეზების აღმოფხვრა საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება — მინიმუმ 1 წლიან სამუშაო გამოცდილება, ციფრული პროდუქტების განხრით საბანკო დისტანციურ არხებში, პროექტის მენეჯერის ან პროდუქტის მფლობელის როლში — უცხო ენების ცოდნა (ინგლისური, რუსული) — გუნდური მუშაობა; — სწორი კომუნიკაციის მართვა; — კრიზისული სიტუაციების მართვა; — ორგანიზებულობა; — ეფექტური გადაწყვეტილებების მიღება კრიტიკულ სიტუაციებში; კვალიფიციურ კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV 6 იანვრის ჩათვლით მისამართზე: gcjobs@gc.ge და მიუთითოთ პოზიციის დასახელება ელ. ფოსტის სათაურში. გისურვებთ წარმატებას!
07.12.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
სამედიცინო კომპანია "ახალი ხედვა" არის პირველი ორთოპედიული მაღაზიების ქსელი საქართველოში, რომელიც ახორციელებს ორთოპედიულ-ტრავმატოლოგიურ და სამედიცინო მოვლის საშუალებების რეალიზაციას საქართველოს მასშტაბით. პროდუქცია იყიდება საკუთარ ორთოპედიულ მაღაზიებში, ასევე აფთიაქებსა და სხვადასხვა სამედიცინო დაწესებულებებში. პოზიცია: კატეგორიის მენეჯერი კოდი: AKH-CM-04 სამუშაო ადგილი: თბილისი ძირითადი ფუნქციები: — პროდუქციის შესყიდვისა და გაყიდვების პროცესების მართვა — ბაზრის ანალიზი - საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი არსებული ასორტიმენტის, გაყიდვებისა და ბაზრის ანალიზის საფუძველზე — პროდუქციის ასორტიმენტის გამდიდრებაზე ზრუნვა — ახალი ბრენდების/მომწოდებლების მოძიება, მოლაპარაკების წარმოება და პროდუქციის დროული მოწოდების უზრუნველყოფა — შესყიდული პროდუქციის გაყიდვების მხარდაჭერა — ფასწარმოქმნის ანალიზი და პროდუქციის ფასების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება — გაყიდვების დაგეგმილი აქციებისა და სხვა აქტივობების ეფექტურობის დადგენა და მონიტორინგი — ბრენდების განვითარებისათვის მოკლევადიანი და გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმების შემუშავება, დანერგვა და კონტროლი — წლიური გეგმების, ბიუჯეტების მომზადება პროდუქციის და ბრენდების მიხედვით — შეთავაზების კატალოგების, ფლაერების, ბროშურების, პრეზენტაციების და ა.შ. მომზადება გაყიდვების სტიმულაციისთვის — პროდუქციის ანალიზი - შესყიდვის, გაყიდვის და მარაგის მუდმივი ანალიზი — სასაქონლო ჯგუფების მიხედვით პროდუქციის რეალიზაციის სტატისტიკური ანალიზის სისტემატური ანალიზი — ფასთწარმოქმნის ანალიზი (საცალო, საბითუმო), კონკურენტების ანალიზი — ახალი პროდუქციის ხარისხის, მომწოდებლის ფასისა და სარეალიზაციო ფასის შემოწმება პროდუქციის გაყიდვაში ჩაშვებამდე — მობრუნებების და ვადაგასული პროდუქტის კონტროლი კატეგორიების მიხედვით — პროდუქტის ფასნამატის დადგენა, კატეგორიის ჯგუფის საერთო მარჟინალობის ანალიზი გაყიდვების სამსახურთან ერთად — კატეგორიაში ჯგუფის და ასევე მომწოდებლის პორტფოლიოს მომგებიანობის ანალიზი — არსებული ასორტიმენტის ანალიზი, პორტფოლიოს განახლებით (ახალი სახეობების დამატება, ნაკლებად რეალიზებადი და არალიკვიდური პროდუქციის ამოღება). რთულად რეალიზებადი პროდუქციის გამოვლენა და გაყიდვების სტიმულირება — საკუთარი ობიექტების კონკურენტი ქსელების მონიტორინგი — კატეგორიაში ახალი მომგებიანი პროდუქტების განვითარება — სხვა შეთანხმებული პარამეტრების შესრულების ყოველდღიური, ყოველკვირეული და ყოველთვიური მონიტორინგი და გადახრების გამოვლენა — სხვადასხვა სამსახურებთან თანამშრომლობის შედეგად მომხმარებელთა ახალი მოთხოვნების გამოვლენა/დამუშავება — არსებული მომწოდებლის პროდუქტის პორტფოლიოს სიახლეებზე ინფორმაციის მუდმივი განახლება — საჭიროების შემთხვევაში, უშუალო ხელმძღვანელის მიერ ნათხოვნი დამატებითი ფუნქციების შესრულება, თანამშრომლის კვალიფიკაციის და ფუნქციების ფარგლებში. საჭირო ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარები: — სასურველია აკადემიური განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით — მინიმუმ 3+ წლიანი სამუშაო გამოცდილება კატეგორიის ან პროდუქციის მენეჯერის პოზიციაზე, სასურველია B2B სფეროში — სავალდებულოა ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა, სავალდებულოა ინგლისურის და რუსული ენების ცოდნა — სავალდებულოა საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა, მათ შორის Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა — სავალდებულოა სტრატეგიული აზროვნების უნარი, გამართული მეტყველების უნარი, კომუნიკაციის კარგი უნარი, მოლაპარაკებების წარმოების უნარი, გადაწყვეტილების მიღების უნარი, დაგეგმარების უნარი, მონიტორინგის უნარი. ამ პოზიციისთვის მნიშვნელოვანია ანალიტიკური აზროვნება, დეტალებზე ორიენტირებულობა, მოქნილობა, პრეზენტაბელურობა, გუნდურობა, ინოვაციური მიდგომა, შედეგზე ორიენტირებულობა, შემოქმედითობა. თქვენს მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები მხოლოდდამხოლოდ დამუშავდება შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნით, არ გადაეცემა მესამე მხარეს და ვაკანსიის დახურვის შემდეგ არ შეინახება მონაცემთა ბაზაში. თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნული მიზეზით თქვენი პერსონალური მონაცემების გაზიარებას/დამუშავებას, გთხოვთ, განახლებული CV გამოაგზავნოთ ელ-ფოსტაზე: vacancy@akhalikhedva.ge 2020 წლის 2 დეკემბრამდე. გთხოვთ, ელ-ფოსტის საგანში (subject) სათაურად მიუთითოთ - "კატეგორიის მენეჯერი". წარმატებას გისურვებთ!
22.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "ქართული აგრო სახლი" აცხადებს ვაკანსიას საბაზრო გაყიდვების ზედამხედველის პოზიციაზე, თბილისში. სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 დღე. სამუშაო დროის დასაწყისი: 04:00. ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: — აგრარულ ბაზარ "დეზეტირში" არსებული საბითუმო გაყიდვების პუნქტიდან (საბითუმო საწყობი) ყოველდღიურად პროდუქციის რეალიზაცია, რაც მოიცავს უშუალოდ ბოსტნეულით ვაჭრობას. — საბითუმო ბაზარში ვაჭრობის დაწყებამდე (დილის 04:00 საათი) ბაზრის ფასების მონიტორინგი, კონკურენტების ფასების შესწავლა და იმდღევანდელი გაყიდვების სტრატეგიის დასახვა. — ფიზიკურად ბოსტნეულის მყიდველებისათვის გადატვირთვა და მიწონვა, დამხმარე პერსონალთან ერთად. — ბოსტნეულის საწარმოდან მიღება, ფიზიკურად მონაწილეობა მიღების პროცესში. — საბითუმო გაყიდვების პუნქტის პერსონალის საქმიანობის წარმართვა. — კლიენტებთან მოლაპარაკებების წარმოება, პროდუქციის საუკეთესო ფასით გაყიდვა. — კლიენტთა ბაზის წარმოება. — იურიდიული და ბუღალტრული საკითხების უზრუნველყოფის კონტროლი კლიენტებთან (სასაქონლო ზედნადები, ხელშეკრულება, სალაროს ჩეკი და ა.შ.). — შემოსული თანხების კონტროლი. — ბაზრის ყოველდღიური მონიტორინგი და აღრიცხვა, ინფორმაციის ზემდგომისთვის მიწოდება. — აგრარულ ბაზარში შესყიდვების პროცესში ჩართულობა, რაც მოიცავს საბითუმოდ საჭირო პროდუქციის საუკეთესო პირობებით შესყიდვას. — პასუხისმგებლობა გაყიდვების პუნქტში არსებულ ინვენტარზე, პროდუქტზე, შემოსულ და გასულ თანხებზე. — სამუშაოს კომპეტენციის ფარგლებში მენეჯერის დამატებითი დავალებების შესრულება. — პასუხისმგებელია სამუშაო ადგილზე იცავდეს შრომის უსაფრთხოების წესებს და პროცედურებს. საჭირო კვალიფიკაცია და უნარები: — საშუალო განათლება; პროფესიული და უმაღლესი აკადემიური განათლება ჩაითვლება უპირატესობად. — გაყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 2-3 წლიანი გამოცდილება; სასურველია გამოცდილება საკვები პროდუქტების ვაჭრობის სფეროში. — დოკუმენტ-ბრუნვის წარმოების უნარი. — პუნქტუალობა, დეტალებზე ორიენტაციის უნარი, ოპერატიულობა და ორგანიზებულობა. — მოლაპარაკებების წარმოების უნარი. დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV 2020 წლის 30 ნოემბრის ჩათვლით, შემდეგი ელ-ფოსტის მისამართზე: hr@gah.ge სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "საბაზრო გაყიდვების ზედამხედველი".
17.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
თბილისი სწრაფი ნახვა
კომპანიის ლოგო 17.11.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
დელიკატესებისა და პრემიუმ ხარისხის პროდუქტების მაღაზიათა ქსელი Gastronome • გასტრონომი აცხადებს ვაკანსიას ფილიალის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობები: — ფილიალის ეფექტურად მუშაობის უზრუნველყოფა — დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა (კონსულტანტი, მოლარე, დასუფთავების თანამშრომელი) — ახალი თანამშრომლებისთვის პროდუქციის დეტალური გაცნობა — მარაგების და ნაშთების კონტროლი — პროდუქტების გეგმიური ინვენტარიზაცია — სალაროს კონტროლი — ონლაინ შეკვეთების სისტემების მართვა (გლოვო, ვოლტი და ა.შ.) — ახალი პროდუქციის მიღება და აღრიცხვა პროგრამაში 1C — გაყიდვების სტატისტიკის წარმოება — საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებელთან ურთიერთობა — მომხმარებელთა ბაზის მონიტორინგი — მენეჯმენტთან ყოველკვირეული/ყოველთვიური რეპორტინგი მოთხოვნები/უნარები: — მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საცალო ვაჭრობის სფეროში — მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება მენეჯერულ პოზიციაზე — უმაღლესი განათლება — ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა — პროგრამა 1C ცოდნა მომხმარებლის დონეზე — საოფისე პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე — კომუნიკაციისა და გუნდური მუშაობის უნარი — გადაწყვეტილების მიღების უნარი ანაზღაურება: 1100 ლარი + ბონუსი გამომუშავებით სამუშაო გრაფიკი: მოძრავი ლოკაცია: თბილისი დაინტერესების შეთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: hr@gastronome.ge
17.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
კომპანიის ლოგო 16.11.2020
კომპანიის ლოგო სოციალური ქსელები ბოტი
რბილი ავეჯის საწარმო "Pillow" აცხადებს ვაკანსიას წარმოების ხელმძღვანელის პოზიციაზე. აუცილებელი მოთხოვნები: მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე დამატებითი მოთხოვნები: — პუნქტუალური — მაღალი პასუხისმგებლობის მქონე — ორგანიზებული — სასურველია ჰქონდეს დიზაინერთან მუშაობის გამოცდილება მოვალეობები: — ავეჯის დამზადების პროცესის კონტროლი — პერსონალისთვის საქმის გადანაწილება — საჭიროების შემთხვევაში კლიენტებთან კომუნიკაცია — საჭირო მასალების მობილიზება და ლოჯისტიკა — ხარისხის და ვადების კონტროლი პირობები: საწარმოს მისამართი: თბილისი, ორხევი, ახვლედიანის 2 სამუშაო გრაფიკი: სრული ანაზღაურება: 1200 ლარი თუ აკმაყოფილებთ მოცემულ პირობებს, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ფოტოსურათთან ერთად ელექტრონულ მისამართზე: pillowtbilisi@gmail.com
16.11.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

მომხმარებლები

გსურთ თქვენი რეზიუმეს განთავსება აქ? პროფილის შექმნა
1