ქართული Русский English

მართვა, ხელმძღვანელები, უმაღლესი მენეჯმენტი - ვაკანსიები

ქალაქი:
თბილისი სწრაფი ნახვა
ვაბაკო
"ვაბაკო" სწრაფად მზარდი, დინამიური კომპანიაა მეგობრული კოლექტივითა და სასიამოვნო სამუშაო გარემოთი. ჩვენი გუნდი აერთიანებს ტექნიკური, კრეატიული და ბიზნეს უნარების მქონე, განსხვავებულ პროფესიონალებს. მზად ვართ მოტივირებულ და შრომისმოყვარე ადამიანებთან თანამშრომლობისათვის. ვეძებთ ბიზნეს ანალიტიკოსს, რომელთან ერთად შევქმნით მაღალი ხარისხის პროგრამულ პროდუქტებს. ძირითადი სამუშაო: — კლიენტის მიერ დასმული ამოცანებისა და პროცესების ანალიზი, სტრუქტურირება და დოკუმენტირება; — პროგრამული პროდუქტის კონცეფციის შემუშავება და დოკუმენტირება; — პროგრამული პროდუქტის კონცეფციის შეთანხმება კლიენტთან და პროდუქტის მფლობელთან; — შეთანხმებული კონცეფციის გადაცემა საპროექტო გუნდისათვის. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: — პროგრამული უზრუნველყოფის მიმართულებით ან ბიზნეს ანალიტიკოსის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; — ბაკალავრის ხარისხი ბიზნეს ადმინისტრირებაში ან ინფორმაციულ ტექნოლოგიებში. პირობები: — სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:00-დან 18:00-მდე; — ანაზღაურება: 800 - 1,000 ლარი ხელზე; — ჯანმრთელობის დაზღვევა. თქვენ მიერ ჩვენთან გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით გათვალისწინებულ პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სს "ვაბაკოს" მიერ დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა, არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისათვის არაუმეტეს 3 წლის ვადით. გთხოვთ, მხოლოდ იმ შემთხვევაში გამოეხმაუროთ ვაკანსიას და გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, თუ თქვენ ეთანხმებით ზემოაღნიშნულ პირობებს. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: jobs@vaba.co და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: Business Analyst.
20.05.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
სამედიცინო სადისტრიბუციო კომპანია
კომპანია ბაზარზე ოპერირებს 10 წელია და მასში დასაქმებულია 40-მდე თანამშრომელი. ძირითადი მოვალეობები: — ორგანიზაციის სტრატეგიული განვითარება და მისი განხორციელების პროცესის მართვა; — კომპანიის ერთიანი სტრატეგიული გეგმისა და ბიუჯეტის განხილვა და დამტკიცება; — კომპანიის წინაშე მდგარი რეპუტაციული რისკების, საფრთხეების განხილვა და რეაგირების გზებზე შეთანხმება; — კომერციული მიმართულებით კომპანიის სტრატეგიის შემუშავება და შესაბამისი სამოქმედო გეგმის ჩამოყალიბება; — კონკურენტების ანალიზი და არსებული ტენდენციების რეგულარული დადგენა; — კომპანიის სარეალიზაციო ქსელში, ყველა ძირითად სავაჭრო არხზე (საცალო, კორპორატიული, საბითუმო) ახალი პროდუქტების დამატების შესაბამისი ფინანსური გათვლებისა და პროექტების დამტკიცება; — კატეგორიების მიხედვით, ფასწარმოქმნის, პროდუქციის მარჟებისა და გაყიდვების გეგმების რეგულაციების ჩამოყალიბება; — კომპანიის მნიშვნელოვან კლიენტებთან კომპლექსური მოლაპარაკებების წარმოება. ძირითადი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება, ბიზნესის ადმინისტრირებაში, ეკონომიკაში ან ფინანსებში. MBA ჩაითვლება უპირატესობად; — მუშაობის გამოცდილება მაღალ მენეჯერულ პოზიციაზე - კომერციული მიმართულებით არანაკლებ 2 წლისა; — მუშაობის გამოცდილება B2B სფეროში; — ფინანსების მართვის გამოცდილება; — ძირითადი საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა; — უცხო ენების (რუსული, ინგლისური) ცოდნა. პიროვნული მახასიათებლები: — ადამიანური რესურსების ორგანიზების და მართვის უნარი; — გუნდური მუშაობისა და გუნდის ეფექტიანი მუშაობის ორგანიზების უნარი; — ბიზნესის განვითარებაზე და ახალი ტექნოლოგიების დანერგვაზე ორიენტირებული; — სისტემური აზროვნების უნარი; — შედეგზე ორიენტირებული; — ზოგადი სტრატეგიული ხედვის და დაგეგმვის უნარი; — მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; — მაღალი ემოციური ინტელექტით; — ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; — მოტივაციური ანალიზის უნარი. სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:30-18:00 სთ. ანაზღაურება: ინდივიდუალურად შეთანხმდება სამუშაო გამოცდილებიდან და კვალიფიკაციიდან გამომდინარე. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი CV ელ-ფოსტაზე: hrvacancytm@gmail.com 2020 წლის 7 ივნისის ჩათვლით. კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას!
07.05.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
სანდომი
შპს "ვასაძის პურის" საკონდიტრო სანდომი აცხადებს ვაკანსიას წარმოების ჯგუფის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. სამუშაო ადგილმდებარეობა: თბილისი, ფონიჭალა. ძირითადი მოვალეობები: — წარმოების ფუნქციონალების კონტროლი. — ნედლეულის შესყიდვა. — ნედლეულის და დამხმარე მასალების კონტროლი/აღრიცხვა. — წარმოების დაგეგმვა და აღრიცხვა. — მზა პროდუქციის საწყობის კონტროლი. — სახელფასო უწყისების მომზადება. საჭირო კვალიფიკაცია, ცოდნა და უნარები: — უმაღლესი აკადემიური განათლება — მინიმუმ 2-3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება წარმოების სფეროში — სავალდებულოა საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა — გუნდურიმ უშაობის უნარი — დაგეგმარებისა და ანალიზის უნარი — სასურველია ანგარიშგებაში გამოცდილება დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ რეზიუმე ქართულ ენაზე, ელ.მისამართზე:sandomi.hr@gmail.com და აუცილებლად საგანში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახლება, წინააღმდეგ შემთხვევაში ვაკანსია არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
05.05.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებლების მომსახურების მიმართულების უფროსის პოზიციაზე. მოვალეობები: — ქოლ-ცენტრის საოპერაციო მართვა ყოველდღიურ რეჟიმში, მისი შეუფერხებელი მუშაობის უზრუნველყოფა; — ​ქოლ-ცენტრში შემომავალი ზარების აღრიცხვის პროცესის მონიტორინგი და ეფექტური კოორდინაცია; — პრობლემური სიტუაციების მართვა, პერიოდული ანალიზი და ანგარიშგება მენეჯმენტის წარმომადგენლებთან; — ქოლ-ცენტრის ოპერატორების მიერ შესრულებული სამუშაოსა და მომსახურების სტანდარტის დაცვის კონტროლი. მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, მათი მუდმივი სწავლება და კვალიფიკაციის ამაღლებაზე ზრუნვა; — შემომავალი ზარების ინფორმაციის დამუშავება, ანალიზი და ანგარიშგება მენეჯმენტის წარმომადგენლებთან; — რეკომენდაციების მიცემა მენეჯმენტისთვის ქოლ-ცენტრის ფუნქციონირების გასაუმჯობესებლად. მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება, სასურველია მენეჯმენტის მიმართულებით; — მომხმარებელთა მომსახურების სფეროში მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება; — ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; — გუნდის მართვის უნარი; — ორგანიზებულობა; — პასუხისმგებლობის გრძნობის მაღალი ხარისხი; — პრობლემების მოგვარების უნარი; — ანალიტიკური აზროვნება; — დეტალებზე ორიენტირებულობა; — დროის მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი; — რამდენიმე სამუშაოს ერთდროულად შესრულების უნარი; — სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; — კომუნიკაბელურობა. დაინტერესების შეთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: organization.vacancy@gmail.com სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.
22.04.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
სოციალური ქსელები ბოტი
კომპანია "თბილისი მედიკ" აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური ეფექტიანობის/ფინანსური კონტროლიორის მენეჯერის პოზიციაზე. ძირითადი მოვალეობებია: — წლის დასაწყისში კომპანიის ერთიანი წლიური ბიუჯეტის დაგეგმვისთვის საჭირო ინფორმაციის მოძიება - წინა წლის ბიუჯეტი, შემოსავლები, ბაზრის კვლევა და ა.შ. — თბილისი მედიკის წლიური მიზნობრივი შემოსავლების განსაზღვრის პროცესში ჩართულობა და საკუთარი პოზიციების დაფიქსირება — კომპანიის ერთეულების მხრიდან საკუთარი მიმართულებებით დაგეგმილი შემოსავლებისა და ხარჯების პროგნოზების გამოთხოვა — კომპანიის განვითარების პროექტების საინვესტიციო ანალიზის მომზადება, შესაბამის ფორმატში განხილვა და გადაწყვეტილების მიღება — კომპანიის ბიუჯეტის კონსოლიდაცია, მმართველ საბჭოზე განხილვა, საჭიროების შემთხვევაში კორექტირება და დამტკიცების უზრუნველყოფა — ბიუჯეტის შესრულების მიმდინარე მონიტორინგი, გეგმებთან შედარებით გადახრებისა და მისი მიზეზების გამოვლენა — ბიუჯეტში გამოვლენილი გადახრებისა და მისი მიზეზების განხილვა და საჭიროების შემთხვევაში კორექტირება — კომპანიის ხარჯებში რეზერვების მუდმივი ძიება, გამოვლენა და შესაბამის ფორმატში განხილვა/ ცვლილების დამტკიცება — საჭიროების შემთხვევაში თბილისი მედიკის პროდუქციის ფასწარმოქმნაში შესაბამისი ერთეულების მხარდაჭერა — კომპანიის ჯამური ფინანსური უწყისების დროულად წარმოებისა და წარდგენის უზრუნველყოფა — კომპანიის კატეგორიების მიმართულებით შესაბამისი ფინანსური ინფორმაციისა და ანალიზის წარმოება, წარდგენა და განხილვის უზრუნველყოფა ძირითადი მოთხოვნები: — უმაღლესი განათლება ფინანსების მიმართულებით; — ფინანსების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება; — აუცილებელის Excel-ის მაღალ დონეზე ფლობა; — ბუღალტრული აღრიცხვის სტანდარტების ცოდნა. — სასურველია ბუღალტრული პროგრამების 1C ცოდნა პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები: — მიზანმიმართული და დასახული მიზნების მიღწევაზე ორიენტირებული; — დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი; — პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; — ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი; — მოლაპარაკებების წარმოების უნარი; — კრიტიკულ სიტუაციებში სწორი გადაწყვეტილების მიღების უნარი; — გუნდის ეფექტურად მართვისა და მოტივირების უნარი. — გაყიდვებზე ორიენტირებული; — ბიზნესის განვითარებაზე ორიენტირებული. სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი სამუშაო საათი: 09:30 - 18:00 სთ ადგილმდებარეობა: თბილისი, ქ. ლიუბლიანას 28ა დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ-ფოსტაზე hr@tbilisimedic.ge 2020 წლის 17 აპრილის ჩათვლით. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება. კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას!
30.03.2020
კონტაქტები:
ელ. ფოსტა:
სრულად ნახვა
1